אייקון צעיר: אירועים לילדים | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_king-05

אייקון צעיר: אירועים לילדים

בין אלפי המבקרים באייקון שמור מקום של כבוד לדור הצעיר – הילדים ובני הנוער. במיוחד בשבילכם, דור העתיד של אייקון, הכנו תוכנית גדושה של משחקי תפקידים, משחקי לוח וקלפים, סדנאות יצירה ומתחמים מיוחדים. חלקם פתוחים לילדים וחלקם מיועדים במיוחד בשבילם.

 

דאק קווסט: נקמתו של הקוואק – משחק משימות

המשימה: משהו סודי ומסוכן וכאלה.

האמצעים: מצלמה (גם כזאת של פלאפון), ברווז גומי, קובייה בעלת 20 פאות, מקור מים נייד רב-תכליתי וחוש הומור עצמי מפותח מדי.

דאק קווסט הוא משחק משימות חובק פסטיבל שמטרתו העיקרית היא לעשות שטויות. במהלך המשחק עלולים השחקנים למצוא את עצמם רוקדים כמו תרנגולת, מארגנים מסלול דוגמנות ספונטני, מנהלים קרב יריות אצבע, מטרידים את סגל הפסטיבל או נראים טיפשי באופן כללי. ניתן לשחק את המשחק ביחידים, בזוגות או בקבוצות. פרטים בעמדת הרישום או במודיעין.

בעיות בגלקסיה

משחק תפקידים שולחני

דברים נוראים קורים לאחרונה בגלקסיה – בני אדם, במערכות שמש שונות, נעלמו לבלי שוב כשמאחוריהם שובל של הרס וחורבן. שבילי המוות מובילים לקצה הגלקסיה, לכוכב זרגון-אס5. משהו גדול ומאיים מסתתר בכוכב הזה, שנחשב עד כה נטוש וחסר חיים.

סוכנים רבים נשלחו לחקור את המקום, אך כולם נכשלו במשימתם ורבים לא שבו. אתם תקוותנו האחרונה. עליכם להגיע לזרגון-אס5 ולהביס את האויב. אך בדרככם מצפים לכם מכשולים רבים. האם תיענו למשימה?

לגילאי 16-9

מנחה: עידן כהן

ילדים מנחים לילדים

משחק תפקידים שולחני לילדים

בעולמות פנטזיה שבהם דרקונים מעופפים בשמיים, מכשפות מטילות לחשים ואלים אימתניים משחקים בבני התמותה – אתם הגיבורים! בואו לצלוח את האתגר ולהביס את האויב בהרפתקה מגניבה במיוחד שכתבו מנחי הילדים הטובים ביותר. אך הפעם יש טוויסט – מי שמריץ את המשחק הם החברים שלכם!

האירוע מועבר בהשתתפות חברת “פגסוס” משחקי תפקידים.

לגילאי 16-9

סדנת אוריגמי

מנחה: דפנה קירש

מנצלים כל רגע פנוי לקיפול נייר? צריך להחביא מפניכם מסמכים חשובים, פן תהפכו אותם לחדקרן? ואולי דווקא יש לכם שתי ידיים שמאליות ומעולם לא ניסיתם לקפל נייר? לא חשוב – הסדנה פתוחה לכולכם! סדנת האוריגמי המצליחה של אייקון חוזרת גם השנה. כאן נעבוד שלב אחר שלב ליצירת דגמי אוריגמי הקשורים לעולם המדע הבדיוני והפנטזיה.

הסדנה מתאימה למתחילים ולמנוסים כאחד. הכניסה מגיל 7 ומעלה (מגיל 6 בליווי מבוגר).