סדנאות יצירה באייקון | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_wizard-03

סדנאות יצירה באייקון

בפלסטלינה, בצבעים, בשלל חומרים ובעיקר בהרבה דמיון ויצירתיות, אייקון מציע למבקריו שפע של סדנאות יצירה. כאן תוכלו לפסל את עולם הדיסק בפלסטלינה, ללמוד מאורי פינק איך לעצב דמויות בקומיקס, להכין תחפושות, לקפל ניירות, לסרוג לעצמכם “כובע ג’יין” ואפילו לשחק במשחקי אלתור ותיאטרון. הכל כיד הדמיון הטובה עליכם.

סדנת פיסול בפלסטלינה – עולם הדיסק

מנחה: רותם ברוכין

בסדנה נלמד איך לפסל את עולם הדיסק: עולם שטוח הנישא על גבם של ארבעה פילים שעומדים על גבו של צב ענקי. הסדנה מוגבלת לעשרה משתתפים פעילים, מגיל 7 ועד 99. לצופים – הכניסה בחינם. חומרי היצירה יסופקו על ידי הפסטיבל.

מגיל 7 ומעלה.

 

הזהות הלא סודית עם אורי פינק

מנחה: אורי פינק

חייזרים, חיות מצחיקות, ברברים, גיבורי-על וסתם טיפוסים משעשעים, כולם מגדירים את הזהות שלהם בקומיקס באמצעים ויזואליים. בסדנה נלמד איך להיעזר בצורות ובסמלים כדי להמחיש את התכונות שאתם רוצים להעניק לדמויות שיצרתם ולעזור לקוראים להכיר אותם טוב יותר. בעזרת עיצוב אותיות ניצור לסדרה שלכם לוגו, שגם לו יש תפקיד חשוב בעיצוב הזהות שאתם מעוניינים להעניק לקומיקס שלכם. כך תדאגו שזהות הקומיקס שלכם לא תישאר סודית!

אורי פינק: מחשובי יוצרי הקומיקס בישראל. יוצר “זבנג” וגיבור העל הישראלי הראשון “סברמן”, עורך עיתוני הקומיקס “זבנג” ו”זבנגלה” ועוד.

 

לרוץ עם דובים – סדנת כתיבה עם דריל גרגורי

בואו ללמוד עם אורח הכבוד של אייקון, סופר המדע הבדיוני דריל גרגורי (“פנדמוניום”) בסדנת כתיבה על כתיבת עלילה ועל קידום עלילה שמונעת בידי הדמויות שבה. הסדנה תתנהל באנגלית.

הרב-מוח – סדנת אלתור

מנחה: איתמר קרביאן

בסדנה זו ננסה ליצור את היצור המסתורי ביותר – הרב-מוח. בעזרת תרגילי אימפרוביזציה נלמד איך לקלוט, להגיב, להחליט, לוותר ולקבל. התרגילים מיועדים לכל מי שמעוניין להיעזר בטכניקות של אלתור בימתי לצורך כתיבה, משחק, משחק תפקידים או פשוט לשיפור ולפיתוח הדמיון, לשחרור וליצירתיות.

איך נראה רב-מוח? אם הניסוי יסתיים בהצלחה הוא ייראה בסופו של דבר קצת כמו כל אחד מאיתנו. אם ייכשל, ממילא אף אחד לא ישרוד כדי להעיד.