פסטיבל אייקון 2014: סודות

facebook

facebook

youtube

הוביטון

הוביטון: שאלות ותשובות

 

ברוכים הבאים להוביטון, המתחם המיועד לדור הבא של קהילת החובבים. כאן תמצאו פינות יצירה ומשחקים ופינת הנקה. הורים וילדים מוזמנים לשחק יחדיו, לספר סיפורים או לנפוש מעט מהמולת הכנס.

 

 מה זה בכלל הוביטון?

חדר בקומה הראשונה של תיכון עירוני א’, המיועד לילדים עד גיל 6. מטרת ההוביטון היא לספק להורים המבקשים לבוא לכנס עם ילדיהם מקום לפעילות משותפת, המציע מפגש נינוח עם הורים וילדים אחרים בקהילה ומנוחה מהמולת הכנס.

 

האם השירות בתשלום?

לא, הכניסה ללא עלות.

 

מה עושים עם עגלות הילדים?

ניתן להפקיד את העגלות בחדר האפסנאות הצמוד להוביטון.

 

האם ניתן להכניס אוכל ושתייה?

אפשר להכניס להוביטון אוכל ושתייה. עם זאת, ההורים (או מלווים אחרים) מתבקשים לשמור על ניקיון המקום להנאת כל המשתתפים.

 

האם יש עמדת החלפת חיתולים?

כן. העמדה כוללת שולחן ומשטח החתלה. השימוש בעמדה באחריות מלאה של ההורים.

 

מי אחראי על הילדים בהוביטון?

השמירה על הילדים ועל שלומם, וכל דבר אחר הקשור אליהם, נמצאים באחריותם הבלעדית של המלווים. המתנדבים בהוביטון אחראים רק על הרישום להוביטון, על חלוקת צמידי כניסה ועל רישום לסדנאות. המתנדבים אינם אחראים על הפעלת הילדים או על ההשגחה עליהם.

 

יש לי ילדה בת 3 וילד מעל גיל 6. האם הוא יכול להיכנס להוביטון עם אחותו?

הפעילות בהוביטון מכוונת לטווח גילאים מסוים. ילדים גדולים יותר עשויים למצוא את המתחם לא מתאים לגילם. עם זאת קיימות בכנס פעילויות רבות המתאימות לילדים הגדולים יותר, ובהן הרצאות, סדנאות, פאנלים ומפגשי קהילה. אתם מוזמנים להתעדכן בפעילויות הללו בתוכניית הפסטיבל ובעמדת המודיעין בפסטיבל עצמו.

 

לשאלות נוספות פנו לנעמה פרידמן, במייל info@iconfestival.org.il .

 

פרטים ותנאים לשימוש בהוביטון:

 

  1. ההוביטון מיועד לילדים עד גיל 6. אין להביא ילדים מבוגרים יותר
  2. שעות הפעילות:

בכל יום בין 11:00 – 17:00.

  1. הכניסה להוביטון מותרת בליווי מבוגר אחראי (בן 16 ומעלה). המלווה יכול להיכנס עם שני ילדים לכל היותר, ועליו להישאר איתם בכל משך שהותם בחדר.
  2. אם המבוגר האחראי אינו אבי הילד או אמו, אחד ההורים יידרש להגיע איתו לחדר בכניסה הראשונה כדי לזהות אותו ולאשר שהוא המבוגר האחראי.
  3. האחריות המלאה על הילדים בעת שהותם בהוביטון מוטלת על הוריהם. אין להשאיר ילדים בחדר ללא מבוגר אחראי, ויש להשגיח על הילד בכל עת, ובכלל זה על השימוש הבטוח בצעצועים ועל המשחק של הילד עם ילדים אחרים. על ההורים או המשגיח מטעמם מוטל לפקח על הילד ולוודא שלא יעזוב את המקום בלי המבוגר האחראי עליו.
  4. יש להישמע להוראות המתנדבים בהוביטון בכל עת.
  5. אין להביא להוביטון ילד הסובל מחום, דלקת עיניים, שלשול, מחלות ילדים, פריחה, כינים, או כל מחלה אחרת.
  6. המקום בהביטון מוגבל. כנס עולמות רשאי לסרב לקבל ילדים בלי צורך בהסבר.
  7. ניתן להכניס אוכל ושתיה להוביטון. אנא שמרו על הנקיון.
  8. המתנדבים בהוביטון רשאים לבקש מילד והמבוגר האחראי המשגיח עליו לעזוב את המקום אם הילד מפריע להנאה ולילדים אחרים העושים שימוש בשירותי ההוביטון.
  9. הכניסה להוביטון מותנית בהסכמה לתנאים לעיל ובחתימה על טופס הכניסה.

 

הנהלת הפסטיבל רואה בילדים של היום את החובבים של מחר ועושה כל מאמץ כדי להבטיח שהשהות בהוביטון תהיה נעימה ומעניינת לכל הצדדים. הערות יתקבלו בברכה, על מנת לעזור לנו לשפר ולשדרג את ההוביטון בכנסים ובפסטיבלים הבאים. אנו מבקשים את שיתוף הפעולה המלא של ההורים בעזרה על שמירת הציוד בחדר ושמירה על כללי ההתנהגות, כדי להבטיח שכולנו נמצא עם חוויה חגיגית ונעימה מהפסטיבל.