פסטיבל אייקון 2014: סודות

facebook

facebook

youtube

פרס עינת

 

פרס עינת 2014 יוצא לדרך.

האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ומשפחתה של עינת פלג ז”ל מכריזות בזאת על פרס עינת 2014 – תחרות סיפורים קצרים של ספרות ספקולטיבית המוקדשת לקידום יצירה ישראלית מקורית. התחרות נערכת מדי שנה לקראת פסטיבל אייקון, הפסטיבל השנתי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים, שיתקיים השנה בחול המועד סוכות, 14-12 באוקטובר 2014 בתל אביב.

אנו מזמינים אתכם לכתוב סיפור קצר בז’אנרים מדע בדיוני, פנטזיה, היסטוריה חלופית, ריאליזם מאגי, אימה על-טבעית ודומיהם בנושא הפסטיבל: “סודות”. שלושת הזוכים יוכרזו במהלך פסטיבל אייקון 2014. המקום הראשון יזכה ב-1,500 שקל, המקום השני ב-1,000 שקל והמקום השלישי ב-500 שקל.

במקביל למסלול הרגיל יתקיים גם מסלול מיוחד לבני נוער. נערים ונערות עד גיל 18 המבקשים להגיש סיפור לתחרות יוכלו לבחור אם להשתתף במסלול התחרות הרגיל או להעדיף את המסלול המיוחד לצעירים. סיפורים שיישלחו לתחרות הצעירים ייבחנו מול סיפוריהם של בני נוער אחרים והשופטים יונחו להתחשב בבחינת הסיפור ובשיפוטו בגילם של המשתתפים. לזוכה במסלול הצעירים יוענק פרס כספי.

פרטים נוספים וכללי התחרות מופיעים בתקנון הפרס – אנא קראו אותו בעיון. משלוח הסיפורים לתחרות מהווה הסכמה לכללי התקנון. למען הסר ספק, תקנון הפרס הרגיל חל גם על המשתתפים במסלול הצעירים, בשינויים המתחייבים.

 

שופטי התחרות:

השופטים במסלול הרגיל: ורד טוכטרמן, רוני גלבפיש ואילן אשכולי.
השופטים במסלול לצעירים: ורד טוכטרמן, יעל פורמן ואילן אשכולי.

 

המועד האחרון להגשת הסיפורים: 12 בספטמבר 2014.

על הסיפורים להיות באורך של 5,000-1,500 מילה ולעסוק בנושא “סודות”. לא יתקבלו סיפורים שהוגשו לתחרות בעבר או פורסמו לפני כן בכל מדיום שהוא. את הסיפורים יש להגיש להנהלת התחרות, בדוא”ל בלבד: pras.einat@gmail.com. במכתב יש לציין דרכי התקשרות (דוא”ל וטלפון) ולציין לאיזה מסלול מיועד הסיפור. אם הסיפור מיועד למסלול לצעירים, כתבו גם את תאריך הלידה של השולח.

 

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר הפרס, לחצו לייק בפייסבוק, או כתבו להנהלת התחרות.

אז הרימו שרוולים והתחילו לכתוב. בהצלחה!