פסטיבל אייקון 2014: סודות

facebook

facebook

youtube

אורחי הכבוד

וולטר ג’ון ויליאמס

סופר מדע בדיוני אמריקאי שכתב עד כה למעלה מעשרים ספרים ועשרות סיפורים קצרים, והיה מועמד פעמים רבות לפרסי הוגו ונבולה. ויליאמס זכה בפרס נבולה בשנים 2005 ו-2011 והופיע ברשימת רבי המכר של ה”ניו יורק טיימס”. הוא מפורסם בטיוליו הרבים בעולם ותחביביו כוללים בין השאר צלילה וקראטה. בעברית ראו אור וזכו להצלחה רבה ספריו “מטרופוליטן”, “מרחבים מסתברים”, “זה לא משחק”, וטרילוגיית “נפילת אימפריית האימים” (“הפרקסיס”, “הקרע” ו”הלכות מלחמה”) שהופיעה בסיאל הוצאה לאור. הסופר מועמד לפרס גפן 2014 בקטגוריית ספר המדע הבדיוני המתורגם.

walterjonwilliams

אתר האינטרנט של הסופר: www.walterjonwilliams.net

ביקורת על “מרחבים מסתברים” מתוך “בלי פאניקה”

העולם של אבא: סיפור מאת וולטר ג’ון ויליאמס

 

קלי ארמסטרונג

קלי ארמסטרונג החלה לספר סיפורים עוד לפני שידעה לכתוב. כבר בצעירותה, אם ביקשו ממנה להגיש סיפור על בנות ובובות, התוצאה הייתה סיפור על בנות אל-מתות ובובות מרושעות, לחרדתם של מוריה. כל הניסיונות לאלץ אותה לכתוב סיפורים “נורמליים” נכשלו.

כיום היא ממשיכה ללהטט במעשיות על רוחות, שדים ואנשי זאב, תוך שהיא נעולה בבטחה בצינוק הכתיבה שבמרתף ביתה. נוסף על טרילוגיית “הכוחות האפלים מכל” – פנטזיה אורבנית לנוער שחלקה הראשון ראה אור בעברית בהוצאת יניב, היא היוצרת של סדרת המתח העל-טבעית “נשות העולם האחר”. היא מתגוררת באונטריו שבקנדה, עם בעלה, ילדיה ויותר מדי חיות מחמד. מועמדת לפרס גפן 2014 בקטגוריית ספר הנוער המתורגם.

Kelley_Armstrong_5-pic

אתר האינטרנט של הסופרת: www.kelleyarmstrong.com

ביקורת על “הכוחות האפלים מכל: התעוררות” מתוך “הספרייה הפנטסטית”