פסטיבל אייקון 2011: התחדשות http://www.iconfestival.org.il/2011 הפסטיבל הארצי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. games.ICon: The annual Israeli festival for science fiction, fantasy and role playing Sat, 31 Mar 2012 14:00:17 +0000 he-IL hourly 1 http://wordpress.org/?v=4.3.1 עדכוני לוז 16.10 http://www.iconfestival.org.il/2011/updates_16_10/ http://www.iconfestival.org.il/2011/updates_16_10/#comments Sun, 16 Oct 2011 21:55:47 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=10021 ההרצאה "היסטוריה חלופית: איך עושים את זה?" שאמורה היתה להתקיים ביום א' 16.10 הועברה ליום שני, 17.10 בשעה 16:00 באולם 4.

Share

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/updates_16_10/feed/ 0
מפרסמים מדע בדיוני ופנטזיה – תערוכת קמפיינים http://www.iconfestival.org.il/2011/campain_exhibition/ http://www.iconfestival.org.il/2011/campain_exhibition/#comments Wed, 12 Oct 2011 15:22:32 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=10007  
כך מביאים את המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל לכותרות.
 
פסטיבל "אייקון" שמח להזמין אתכם לתערוכה מיצירותיהם של תלמידי שנה ג' בבית ספר הגבוה להנדסה ועיצוב שנקר.
 
במוקד: קמפיין פרסום לפסטיבל אייקון עצמו. הסטודנטים התבקשו לקדם בקמפיינים שהציעו את התחום הרחב והמורכב של אהבת הז'אנר, ובדרך להילחם על לבו של הלקוח בעולם צעקני ולשכנע אותו לבוא לפסטיבל אייקון בסוכות, תקופה עמוסת פסטיבלים. הסטודנטים עמדו באתגר בכבוד ואנו מזמינים אתכם לראות את פרי יצירתם.
 
התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב בשלושת ימי הפסטיבל, 18-16 באוקטובר 2011, במתחם אשכול פיס הצמוד לעירוני א', רחוב הארבעה בתל אביב. טקס הענקת הפרסים למקומות הראשונים ייערך במסגרת מופע הסיום של הפסטיבל, יום שלישי, 18 באוקטובר, בשעה 18:00 באולם מספר 1. נשמח לראותכם.
 
ניתן לראות את היצירות כאן

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/campain_exhibition/feed/ 0
הנחיה אולימפית – גל אבירי http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_gal_abiri/ http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_gal_abiri/#comments Sun, 09 Oct 2011 19:06:04 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=9985 בכל שבוע נציג בפניכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע ההנחיה האולימפית באייקון. והפעם: המתחרה האחרון, גל אבירי.
 

 
אז מי אתה, גל?
שמי גל אבירי, בן 35, נשוי + 1 מפתח תקווה, עוסק בעריכת דין. נחשפתי לעולם משחקי התפקידים הפורמלי (שיטות משחק שונות) רק בגיל מאוחר יחסית (17 בערך – עד אז הכנסתי רולפליי למשחקים כמו לגו ופליימוביל). אבל מאז שנחשפתי לעולם משחקי התפקידים ועד היום התחום חי ונושם בקרבי – אולי כפיצוי על השנים שבהן לא ידעתי על קיומו.
 
כמה זמן אתה כבר מנחה?
אני מנחה פעיל מאז שנת 2003. זה התחיל כשהנחיתי לחברים קרובים בסופי שבוע, בסבבים של שמונה ואפילו תשע שעות משחק רצופות.
אחר כך עבדתי כמנחה בחברה מסוימת שאת שמה לא אזכיר כאן.
כשעזבתי שם, ייסדתי חוג בית פרטי לילדים בני 11 שניהלתי ברצף במשך שנתיים (בסופו של דבר החוג התפרק כי הילדים נכנעו ללחצים חברתיים ופרשו לפעילויות כגון תנועת הצופים וקבוצת הכדורגל של בית הספר). במקביל הנחיתי בכמה כנסים. היום אני מנחה לחברים על בסיס שבועי, אבל בסבבים של עד ארבע שעות (אילוצי עבודה, משפחה והיחלשות הגוף שנוטה בזקנתו להירדם בשעות לא הכי מאוחרות).
 
מהי לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחיה?
חשוב לי שלכולם יהיה כיף ואני מאוד מאמין ודבק במשפט שמשחקי תפקידים זה קודם כל כיף – ואם לא כיף, מוטב לקפל וללכת הביתה.
לשם כך אני שם דגש חזק בדרמה כשאני מעביר משחק ואוהב לתאר את מה שקורה בצורה הכי חיה. אני גם מאוד מאמין בצורך להמחיש, להשמיע ולהראות לשחקנים מה קורה בזמן אמת, לכן אני עושה שימוש נרחב במוזיקת רקע ובאוסף המיניאטורות העצום שיש לי בבית.
 
מהי נקודת החולשה שלך?
לפעמים אני נצמד מדי לחוקים ועובד "לפי הספר".
 
מהו משחק התפקידים המועדף עליך?
מבוכים ודרקונים גרסה 3.5, כמובן :-)
 
איזה מנחה הכי מאיים עליך מבין שאר המנחים שמשתתפים בתחרות?
רובם מאיימים עלי שם. אולי כי רובם שם ותיקים ומנוסים ממני. אבל בעיקר כי לרובם יש שם עולמי (או לפחות ארצי) כמנחים מעולים, ששחקנים היו מכריחים את עצמם לבוא להשתתף אצלם בסשן משחק רק כדי לומר לעצמם "עשיתי את זה, שיחקתי בקבוצה שהנחה X – עכשיו אני יכול למות בשקט…"
 
מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות?‬
כי למרות הכל, יש אצלי דברים שאין אצל אחרים, וכי אני שם דגש בדברים מסוימים שחשובים לי ושלאחרים פחות חשובים. בכך, לדעתי, יש לי יתרון עליהם.
 
מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחיה אולימפית"?‬
כי זה אירוע ראשון מסוגו, טובי המנחים בארץ נבחרו בקפידה ע"י גורמים יודעי דבר, וכל מנחה רוצה לנצח ולכן יעשה כל שביכולתו (לכאורה, לפחות) כדי לספק את המשחק הכי טוב לשחקנים, כך שיקנה לעצמו את תואר האלוף. חוץ מזה, זה כמו לראות דו-קרב של גראנד-מאסטרים.
THE FINAL SHOWDOWN מי מתחום משחקי התפקידים מספיק לא שפוי כדי לפסוח על מאורע שכזה?
 
אילו יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
הייתי רוצה שתהיה מכונת סימולציה שתייצר פנטזיה ריאליסטית. סוג של סייבר-פאנק, בעצם. אתה מתחבר עם הגוף למחשב, עוצם עיניים, וכשאתה פוקח אותן, אתה הופך לדמות שלך, נראה כמוה, מרגיש כמוה ומסוגל לעשות כל מה שכתוב בתכונות שלה, כשמסביב העולם הוא עולם המערכה שמעביר המנחה.
 
אילו יכולת להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, בהווה או בעתיד, מי הוא היה ומה הייתם אוכלים?
הייתי מזמין את חבר שלי אסי קליין שחזר לגור בניו יורק כבר לפני המון שנים. אסי היה המנחה הראשון שלי ולדעתי גם הטוב ביותר מכל אלו שפגשתי עד היום, הוא תמיד ישמש לי כגורו בכל הקשור למשחקי תפקידים. לדעתי, הוא עדיין משחק, אולם המרחק הפיזי ביננו מונע מאיתנו לשחק יחד…
אני מניח שהיינו מזמינים שוב מנה בשם: גו-גום בי-בים-בם, במסעדה הקוריאנית המעולה שבה אכלנו בפעם האחרונה שפגשתי אותו בניו יורק.
 
את כל הפוסטים על המנחים ב"הנחיה אולימפית" אפשר למצוא גם באתר המשחקיה – פודקאסט המשחקים העברי. הגיבו לפוסט באתר המשחקיה.
 
 

המנחה הקודם: איתמר קרביאן הנחיה אולימפית

Share

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_gal_abiri/feed/ 0
נותרו עוד יומיים להוזלה הגדולה. http://www.iconfestival.org.il/2011/pre_sale_about_to_end/ http://www.iconfestival.org.il/2011/pre_sale_about_to_end/#comments Mon, 03 Oct 2011 23:58:03 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=9933 התוכניה כבר באוויר, ועכשיו נשאר רק להבטיח את מקומכם בפסטיבל. מהרו והזמינו כרטיסים כדי שתוכלו להיות בטוחים שתצליחו להיכנס לאירועים שמעניינים אתכם.
מי שיזמינו כרטיסים עד ליום חמישי, 6 באוקטובר, יזכו בהנחה משמעותית במחיר הכרטיסיות.
רוצים לקבל כרטיסים בחינם לפסטיבל? השתתפו בתחרות בפורום מדע בדיוני ופנטזיה באתר "תפוז אנשים" ותוכלו לזכות בכרטיסיה של שלושה אירועים.
 

ניפגש באייקון!

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/pre_sale_about_to_end/feed/ 0
הדופלנגר של איתמר קרביאן http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_karbian/ http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_karbian/#comments Sun, 02 Oct 2011 18:34:16 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=9904 בכל שבוע נציג בפניכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע הההנחיה האולימפית באייקון. והפעם: הדופלגנגר של איתמר קרביאן.
 
 

 
 
ספר על עצמך בשלושה משפטים, איתמר…איזה שם יפה
נולדתי מתרמיל אפונים בפלנטה מרוחקת. בתוך יומיים למדתי לדבר ב-15 שפות (רבע מהן אמיתיות), ניצחתי באליפות "ארבע בשורה" ונמשחתי לאביר המלכה דופלפופוליס. אני יכול לתת לך אגרוף מיבשת אחרת ולומר את השמות של כל הפלנטות בשביל החלב ב-0.00027 שניות.
 
כמה זמן אתה כבר מנחה?
אני מנחה משחק לשחקן יחיד שחושב שהוא מנחה מזה 29 שנים. לפני 18 שנים הדמות שלו קראה את הקופסה האדומה ושיחקה בהרפתקת היחיד. ברגע בו בארגל הרג את אלינה המשחק הפך לאינטרטקסטואלי. כיום הוא משחק בעיקר עם עצמו.
 
מהי לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחיה?
עשיתי דברים שיכו אנשים כמוכם בתדהמה. הכנעתי את הדרקון שהטיל אימה על הגבעה. נלחמתי ביסודני אש בצלו של מגדל הכישוף הנעלה. חיסרתי דרג"ש שלילי מתלד"0 חיובי וקיבלתי אוצר מסוג ח'.
 
מהי נקודת החולשה שלך?
אני מתרגש כמו ילד קטן. בכיתי כשגדילן מת.
 
מהו משחק התפקידים האהוב עליך?
פרנויה. זה משחק שבוחן את תשומת הלב, התזמון ויכולת המשחק של המנחה יותר מכל משחק אחר ששיחקתי בו.
 
מי היריב שהכי מאיים עליך מבין המתחרים האחרים?
איתי גרייף. השחקן שלי מעריץ אותו בסתר. הוא ימות בגל הראשון.
 
מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות?
משחק שלי הוא לא יצירה אמנותית או תרגיל כתיבה מפורום האינדי של סבתא שלכם. משחק שלי הוא יצור רוחש וחי הממלא חרכים נסתרים, מאכל את כל מה שנקרה בדרכו ולא ברור אם גורם יותר תועלת מנזק. מה היתה השאלה?
 
מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחיה אולימפית"?
אני מתכנן הופעה של אורחת מפתיעה במהלך האירוע. השם שלה מתחרז עם "אקרופוליס".
 
אילו יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
הייתי נפטר מהדיכוטומיה השקרית בין "מנחה" ל"שחקן". שחקן הוא מנחה שלא עבד הרבה על המשחק. מנחה הוא שחקן שחייב להגיע לכל סשן. אני מעוניין שירשו לי לאכול את השחקנים שמפגינים חוסר אכפתיות.
 
אילו יכולת להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, בהווה או בעתיד, מי הוא היה ומה הייתם אוכלים?
הייתי מזמין את מארגן אירוע ההנחיה האולימפית באייקון הקרוב. הוא היה אוכל המבורגר.
Done!
 
את כל הפוסטים על המנחים ב"הנחיה אולימפית" אפשר למצוא גם באתר המשחקיה – פודקאסט המשחקים העברי. הגיבו לפוסט באתר המשחקיה.
 
 

המנחה הקודם: ערן בן – סער הנחיה אולימפית המנחה האחרון: גל אבירי

Share

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_karbian/feed/ 0
הנחיה אולימפית: ערן מולוט http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_eran_ben_saar/ http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_eran_ben_saar/#comments Mon, 26 Sep 2011 23:38:00 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=8779 בכל שבוע נציג בפניכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע
ההנחיה האולימפית באייקון. והפעם: ערן "בן סער" מולוט.

ערן מהיר מן העין, ידוע בכינוי "הטשטוש"


 
ערן, ספר על עצמך בשלושה משפטים – למען מי שלא מכיר.
אני ערן בן-סער. נולדתי לפני עשרים ושש שנים במוחו הקודר של ערן מולוט כאלטר-אגו מוצלח יותר שיודע לגדל מכשפות, לאלף שדים, להנחות משחקים ולעצבן את כולם. מאז יש לנו חלוקת תפקידים ברורה – אני עושה הכל וערן לוקח על זה קרדיט. הייתי נפטר ממנו מזמן, אבל הוא יודע לשנות את ההיסטוריה ואני לא.
 
כמה זמן אתה כבר מנחה??
הרגע אמרתי! עשרים ושש שנים! אם אתה לא עוקב אחרי השיחה, אל תשאל שאלות!
 
?מהי לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחיה??
אני לא מסתכל על תוצאות הקוביה, אני מרמה ללא הרף, אני משתדל בכל מאודי שהשחקנים שלי לא ישיגו את מטרתם, ולנבל הראשי שלי תמיד יש לחשים טובים יותר. אני גם לא מחלק נקודות ניסיון ואצלי הדמויות יורדות בדרגות מדי פעם ולא ההפך.
 
?מהי נקודת החולשה שלך??
אני לא מסתכל על תוצאות הקוביה, אני מרמה ללא הרף, אני משתדל בכל מאודי שהשחקנים שלי לא ישיגו את מטרתם, ולנבל הראשי שלי תמיד יש לחשים טובים יותר. אני גם לא מחלק נקודות ניסיון ואצלי הדמויות יורדות בדרגות מדי פעם ולא ההפך.
 
מהו משחק התפקידים האהוב עליך??
Rolemaster. השיטה שמציעה את הדרכים הכי מקוריות למות.
 
מי היריב שהכי מאיים עליך מבין המתחרים האחרים?
אילו מתחרים אחרים? אני לא מכיר בקיומם של שום מתחרים אחרים.
 
מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות??
זה לא משנה אם אני אנצח או לא, ערן מולוט ישנה את ההיסטוריה לאחר האירוע כך שאני אנצח בה.
 

מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחיה אולימפית"??
בגלל הסקס, הסמים והרוקנרול.

 

?אילו יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
ברצינות? הייתי מונע מ-TSR לתבוע את GDW על הזכויות למשחק של גארי גייקס "Dangerous Journeys". זה היה אחלה משחק, שחבל שנקטל בדמי ימיו.

 

אילו יכולת להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, בהווה או בעתיד, מי הוא היה ומה הייתם אוכלים?
סטיב ג'אקסון ואיאן לוינגסטון. אני רוצה מהם את הפתרון למכשף מפסגת הר האש. היינו אוכלים קוביות.

הגיבו לפוסט באתר המשחקיה.

 

 

 

המנחה הקודם: גיל רן הנחיה אולימפית המנחה הבא: איתמר קרביאן

Share

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_eran_ben_saar/feed/ 0
הנחיה אולימפית – גיל רן http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_gming_gil_ran/ http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_gming_gil_ran/#comments Fri, 23 Sep 2011 07:10:11 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=9527 בכל שבוע נציג בפניכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע
ההנחיה האולימפית באייקון. והפעם: גיל רן, האיש והזקן.

 

 

ספר על עצמך בשלושה משפטים – יעני רקע דמות.
הכל התחיל פעם מזמן, כשנולדתי. הייתי כחול באותה תקופה. לרגל האירוע נתנו לי שם – גיל רן. לימים הצבע דהה והשם עבר תהפוכות עד שהגיע לכינוי שבו אני ידוע כיום – גיל רן. מאז קרו כמה דברים שאני לא זוכר ואז איתמר שאל אותי אם אני רוצה להשתתף בתחרות הזאת. אני לא זוכר מה עניתי לו, ואחר כך השם שלי הופיע באיזה אתר ושלחו לי את השאלות הללו (והיה את כל העניין עם הבלש והבחורה עם השמלה הפרחונית, אבל אני לא בטוח שאני רוצה לדבר על זה).

 

כמה זמן אתה כבר מנחה?
כ-12 שנים, אבל הפעם הראשונה שהנחיתי משחק פנטזיה היתה לפני כמה ימים.
 
מהי לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחיה?
אני לא באמת מנחה לאורך כל המשחק. אני מביא את המשחק לנקודה שבה הוא מריץ את עצמו, ואז אני יכול ללכת לישון.
 
מהי נקודת החולשה שלך?
לפעמים יש לי בעיות להירדם, ואז כל העניין של ללכת לישון משתבש. מלבד זה, נדמה לי שמישהו אמר משהו על זה שבתחרות הזאת נצטרך להנחות משחקי פנטזיה, וזה לא משהו שאני עושה בדרך כלל (לא שיש לי משהו נגד אנשים שמנחים פנטזיה – חלק מחברי הטובים ביותר מנחים פנטזיה).

 

מהו משחק התפקידים האהוב עליך?
Delta Green
 
מי היריב שהכי מאיים עליך מבין המתחרים האחרים?
איה שחם. מה, היא לא בתחרות? אז לא משנה.
אולי בשנה הבאה.

 

מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות?
אני לא. אני לא מנחה פנטזיה – למה שאני אנצח?
יופי של גישה חיובית!

 

מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחיה אולימפית"?
כי זה יהיה מגניב. יהיו מנחים, יהיו משחקים, ושמעתי שיהיו דופלגנגר, גובלין וסוס שמדבר ארבע שפות.

 

אילו יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
הייתי מפריד את הקישור החזק מדי שיש בין משחקי תפקידים לפנטזיה. איכשהו, נוצר מצב שהתפיסה של יותר מדי אנשים היא שמשחקי תפקידים זה פנטזיה. למען האמת, זה כל כך ברור לכל מיני אנשים שהם לא טרחו לספר לי את זה כשהם שאלו אותי אם אני מעוניין להשתתף בתחרות ההנחיה.
אה, אה…תראה…זה לא בדיוק ככה, אממ…

 

אילו יכולת להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, בהווה או בעתיד, מי הוא היה ומה הייתם אוכלים?
הייתי מזמין את ג'ון ויק והיינו אוכלים שחקנים גרועים  (http://WWW.youtube.Com/watch?v=lQmkS1mJ5Xw).
מעתיקן, זה האורח של גורודין.

 
את כל הפוסטים על המנחים ב"הנחיה אולימפית" אפשר למצוא גם באתר המשחקיה – פודקאסט המשחקים העברי.
הגיבו לפוסט באתר המשחקיה.

 

 

המנחה הקודם: מיכאל גורודין הנחיה אולימפית המנחה הבא: ערן בן סער

Share

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_gming_gil_ran/feed/ 0
קול קורא לחובבים יוצרים http://www.iconfestival.org.il/2011/call_for_artists/ http://www.iconfestival.org.il/2011/call_for_artists/#comments Thu, 22 Sep 2011 21:08:49 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=9521 פסטיבל אייקון 2011: התחדשות מזמין יוצרים שמעצבים פריטים מעולם המדע הבדיוני והפנטזיה למכור את יצירותיהם בדוכן בשטח הפסטיבל. כל הפרטים בעמוד דוכן חובבים יוצרים.

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/call_for_artists/feed/ 0
תוכניית "אייקון 2011: התחדשות" עלתה לאוויר! http://www.iconfestival.org.il/2011/theprogram_published/ http://www.iconfestival.org.il/2011/theprogram_published/#comments Thu, 22 Sep 2011 15:51:43 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=9497  

אייקון מתקרב, ואיתו מגיעה גם התוכניה!

 

כל האירועים, כל המופעים, כל ההרצאות וכל המשחקים – עכשיו באתר! שלושה ימים של חגיגת מדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. בואו לבחור את האירועים שהכי מעניינים אתכם. מתקשים לבחור? היכנסו לרשימת האירועים המומלצים שלנו. מהרו והזמינו כרטיסים! ככל שתזמינו מוקדם יותר תשלמו פחות ותבטיחו את מקומכם באירוע.

Share

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/theprogram_published/feed/ 0
הנחיה אולימפית: מיכאל גורודין http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_michael_gorodin/ http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_michael_gorodin/#comments Sun, 18 Sep 2011 17:38:15 +0000 http://www.iconfestival.org.il/2011/?p=8787 בכל שבוע נציג בפניכם את אחד המנחים המעולים שהולכים להגניב אתכם באירוע
ההנחיה האולימפית באייקון. והפעם: הקומיסר העליון, מיכאל גורודין.

 

 

ספר על עצמך בשלושה משפטים, החבר גורודין.
מיכאל גורודין נולד בברית המועצות, ולאחר מכן היגר עם הוריו ארצה. בין המשחקים שהוא הנחה ניתן למנות משחקים באמצע הרחוב בלילה לערסים בנתניה, משחק שנוהל כולו בג'יבריש, משחק שנמשך 16 שעות רצופות (ואז עוד תשע), משחק לבוגרי קורס בחשבון אינפיניטיסימלי, משחקים למנחים בלבד, וכמה משחקים שהנחה בלי שהיה נוכח בחדר.

 

 

כמה זמן אתה כבר מנחה?
עשרים שנה, אם לא סופרים את מערכת הפנטזיה בסגנון חופשי שהנחיתי לשכנה שלי בגיל שש.

 

מהי לדעתך נקודת החוזק שלך בהנחיה?
מיקום המילים בחלל האוויר, קול רם, והתניות , נו – כמו הכלב ההוא שהתחיל לרייר כשהוא שומע פעמון – רק עם שחקנים.

 

מהי נקודת החולשה שלך?
עלילה. זה אף פעם לא נראה לי מספיק חשוב כדי לטרוח בשביל זה.

 

מהו משחק התפקידים האהוב עליך?
ארס מאגיקה. יש לי יראת כבוד כלפי המשחק הזה, ואני מחכה כבר שנים שיהיה לי אומץ להריץ אותו. זה משחק אמיתי שדורש הכנה, קריאה והמון השקעה. לא כמו המשחקונים באריזות הפלסטיק בשיטת "שחק וזרוק" שאוהבים להתפאר בהם עכשיו.

 

מי היריב שהכי מאיים עליך מבין המתחרים האחרים?
טלי הלוי. כי היא מנחה מלוכלך, עם טכניקות מכל מיני תנועות נוער.

 

אבל טלי הלוי לא מנחה בתחרות, היא תהיה שופטת.
אז זיו קיטרו. שלוש פעמים ניסיתי לשחק במשחק שלו, ושלוש פעמים זה לא קרה. אם זה לא מפחיד, אני לא יודע מה כן.

 

זו הפעם הרביעית, כי מתברר שגם הוא לא ישתתף בסוף.
תראה, כבר נתתי שני שמות של מתמודדים שמהם אני חושש, מה שהוביל לפרישתם המיידית מהתחרות בנסיבות מסתוריות. אני חושב שלמען שלום הציבור וההתמודדות, עדיף שאפסיק לענות לשאלה הזאת.

 

זה רק הוגן. מדוע אתה חושב שתוכל לנצח בתחרות?
כי מצאתי כמה פרצות בחוקי התחרות שאני מתכוון לנצל.

 

מדוע שחקנים צריכים לרצות להשתתף ב"הנחיה אולימפית"?
מה זאת אומרת "לרצות"? ההשתתפות היא לא חובה? אולי אפילו עדיף. שלא יבואו, השחקנים האלה. אני ממילא מעדיף להנחות למנחים.

 

אילו יכולת לשנות דבר אחד בעולם משחקי התפקידים, מה הוא היה?
חיסול צונאמי העינדי מארצות הברית. גועל נפש של דבר. הם החליטו שבשביל משחקים חד-פעמיים צריך שיטה ולא צריך מנחה. כל פישר חושב שהוא מספיק טוב כדי לכתוב משחק תפקידים חדש, והם עוד מפרסמים אותם בקולות ברקים ורעמים.

 

אילו יכולת להזמין לארוחה אדם אחד מתחום משחקי התפקידים בעבר, בהווה או בעתיד, מי הוא היה ומה הייתם אוכלים?
ג'ון ויק. אבל לא עכשיו, אלא לפני כמה שנים, ממש אחרי שהוא כתב את Play Dirty. היינו אוכלים פיצה, כמובן. בכל הנוגע לאוכל של משחקי תפקידים אני מאוד שמרן.

 
את כל הפוסטים על המנחים ב"הנחיה אולימפית" אפשר למצוא גם באתר המשחקיה – פודקאסט המשחקים העברי.
הגיבו לפוסט באתר המשחקיה.

 

 

המנחה הקודם: אורי ליפשיץ הנחיה אולימפית המנחה הבא: גיל רן

Share

]]>
http://www.iconfestival.org.il/2011/olympic_michael_gorodin/feed/ 0