במשחקי מחשב, לעולם לא נוכל לתת לשחקן חופש בחירה אמיתי. בסרטים, לעולם לא נוכל לאפשר לצופה לחוות את העולם מנקודת מבט של דמות. בקומיקס, לעולם נהיה מוגבלים לתמונות סטטיות שרק מרמזות על תנועה. לכל מדיום יש גבולות משלו. אנחנו ננסה להגדיר את הגבולות של מדיום משחקי התפקידים ונחקור איך הגבולות הללו משפיעים על השחקנים ועל המנחה, בין אם אנחנו שמים לב לכך ובין אם לא.
חגי אלקיים: פסיכולוג חברתי, חבר ועד העמותה למשחקי תפקידים ומייסד הבלוג "משחק בתיאוריה".
אורן ברנשטיין: חוקר בתחום למידת מכונה, מנחה ועוסק בתיאוריית משחקים מאז 2004.