על תלמידים שלא חושדים שמנחים להם משחק תפקידים, על שחקני תפקידים שלא לומדים שום דבר אף פעם, ועל הקשר שבין רעיונותיהם של סוציולוג קנדי, פסיכולוג שוויצרי, ותכנון מבוכים. כיצד מנתחים משחק תפקידים כתהליך למידה ומה לומדים אם מתייחסים למערכת היחסים בין מורה לתלמיד כאל משחק תפקידים. הרצאה זו תחשוף, לראשונה, בפני הקהל הרחב כמה מהטריקים המלוכלכים ביותר בהם השתמש המרצה בקריירה המפוקפקת שלו כמנחה משחקי תפקידים וכמורה בבתי ספר שונים.
מיכאל גורודין: שחקן, מנחה ומורה.