הרצאה:
איך בונים עולם באופן אוטומטי?
רנן גרוס
משחקי מחשב רבים מתרחשים בערים, בהרים, בגבעות ובמערות – מתחשק כמעט לבכות על הזמן שהושקע בתכנון הנופים האלה. לא היה נחמד אילו יכולנו לייצר אותם באופן אוטומטי? בהרצאה נראה איך אפשר להשתמש במחשב כדי לייצר מפות ונופים אקראיים שבכל זאת נראים מציאותיים ומספקים את נפש האמן. נבחן לפחות מודל אחד לעומק, ודרכו נראה כמה עקרונות שמנחים את התחום.
על המרצה: סטודנט למתמטיקה ובעל הבלוג Sarcastic Resonance.
הסל יתרענן לאחר החזרה לתוכנייה