הרצאה:
עלייתו ונפילתו של המשחק מרובה המשתתפים כמשחק תפקידים
גדעון אורבך
רבים ממשחקי המחשב מרובי השחקנים (MMO) השתמשו בעולמות פנטזיה ובחוקים דומים מאוד למשחקי התפקידים הקלאסיים, וגם נועדו במקור לאותה אוכלוסייה. הז'אנר עלה כסוג של משחק תפקידים ממוחשב, אך דווקא בשיא הצלחתו חלו בו שינויים דרסטיים שהרחיקו אותו יותר ויותר ממשחקי התפקידים. ננסה להבין מדוע זה קרה על פי התהליכים שעברו World of Warcraft, שר הטבעות אונליין, רונסקייפ ומשחקים אחרים בז'אנר.
על המרצה: עורך דין, ממחברי הספר "הקפאת הליכים, הלכה למעשה"; פעיל ותיק בתחום הפנטזיה ומשחקי התפקידים ויוצר עולם המערכה "קלדאריה".
הסל יתרענן לאחר החזרה לתוכנייה