פסטיבל אייקון 2015

facebook

facebook

youtube

twitter

אייקון 2015

אירוע הדגל השנתי של חובבי המדע הבדיוני, הפנטזיה ומשחקי התפקידים – פסטיבל אייקון 2015.

הפסטיבל מאורגן על ידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל ובשיתוף פעולה עם המחלקה למופעים, עיריית תל-אביב – יפו.

התוכנייה השנה תכלול כ-300 אירועים: מופעים, אירועים לילדים, אירועי חוצות, תחרות תחפושות, זירת קרבות, הקרנות בכורה של סרטים, הרצאות על מדע ועל מדע בדיוני, משחקי תפקידים, משחקי לוח וקלפים, סדנאות כתיבה ויצירה, שעשועונים, השקות חגיגיות של משחקים וספרים ועוד.

גם השנה נארח אורח כבוד מחו”ל, סופר המדע הבדיוני עטור הפרסים טד צ’יאנג!

הפסטיבל משלב תכנים אקדמיים לצד פעילויות הפונות לקהילות החובבים. כחלק מהכנס האקדמי של פסטיבל אייקון יארח הפסטיבל את מיטב החוקרים ממגוון אוניברסיטאות ומכוני מחקר. בנוסף, שפע של הרצאות יוקדשו לז’אנר בתחומי הספרות, הקומיקס, האנימה, הטלוויזיה והקולנוע.

באייקון יחולקו פרס גפן – פרס ספרותי בבחירת הקוראים ובאי הפסטיבל (בסגנון פרס הוגו העולמי), שבו מתמודדות כל היצירות שפורסמו בשנה החולפת בשפה העברית וההצבעה לו תיערך במהלך הפסטיבל, ופרס עינת, ע”ש עינת פלג ז”ל – תחרות כתיבת סיפורים קצרים למבוגרים ולנוער.

מבקרי הפסטיבל ימצאו גם את יריד הדוכנים הגדול מסוגו בישראל לכל מה שמגניב בתחום הפנטזיה, וכן מתחמי מנוחה והתרועעות שבהם יוכלו להתנסות במשחקי לוח וקלפים או לשבת על כוס קפה עם חברים. מדי לילה, אחרי המופעים המרכזיים, יוקרנו סרטי מדע בדיוני ופנטזיה בחינם.

הפסטיבל יתקיים ברחוב הארבעה בתל-אביב – במתחם אשכול הפיס, תיכון עירוני א’ וסינמטק תל אביב.

קיט גרפי להורדה