הגשת אירועים | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_king-05

הגשת אירועים

פסטיבל אייקון למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים יתקיים השנה זו הפעם ה-17. מדי שנה מושך אליו הפסטיבל קהל של אלפי צעירים וצעירים ברוחם, ומציג להם תוכנית אמנותית ועיונית ענפה בתחומי הספרות, הטלוויזיה, הקולנוע, הקומיקס, המדע הפופולרי, האנימה, הספקנות “העל-טבעי” ועוד. הקהל המגיע אליו הוא קהל בוגר, אינטליגנטי ומתוחכם, שתענוג לבנות עבורו הרצאות ודיונים.

השנה יערך פסטיבל אייקון תחת הנושא “זהויות”, בתאריכים 24-22 בספטמבר. נעסוק בגניבת זהויות, ריבוי זהויות, זהויות סודיות ועיצוב זהויות. נראה איך הז’אנר משנה את אופיו וזהותו על פי רוח התקופה, נעקוב אחרי האופן שחובבי הז’אנר מגדירים את זהותם על פיו ונדון בשאלות של זיכרון היסטורי, הפסיכולוגיה של הזהות, וכמובן בכל אותן יצירות ספרות, קולנוע, טלוויזיה וקומיקס שמציבות את שאלת הזהות במרכז. נשמח לקבל מכם הרצאות, פאנלים, סדנאות ואירועים נוספים, הן בנושא הפסטיבל והן בנושאים כלליים הנוגעים למדע בדיוני, פנטזיה, מדע פופולרי וכדומה.

הגשת התכנים הסתיימה ואנו מודים לכל המגישים. צוות התוכן שלנו מתחיל במשימתו של בחירת ושיבוץ התכנים וישלח את התשובות במהלך יולי. בינתיים, הנה סרטון של חתול.