אייקון צעיר | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_wizard-03

אייקון צעיר

לכם, החובבים הצעירים, מציע אייקון השנה מגוון רחב של אירועים: משחקי לוח ומשחקי תפקידים, טורנירים, סדנאות ופעילויות אחרות שהכנו במיוחד בשבילכם. לבד, עם חברים או עם ההורים, האקשן השנה לא ייפסק לרגע, כי מנוחה זה לזקנים. צעירים עוד יותר? בשטח הפסטיבל מחכה לכם “הוביטון”: חדר מנוחה להורים ולילדים רכים, עם משחקים מותאמים לגילם, מדריכים ושולחנות מנוחה להורים. אירועים מומלצים לילדים:

משחקי תפקידים

לעולם לא מוקדם מדי להתחיל לשחק משחקי תפקידים. במיוחד בשבילכם, ילדים וצעירים ברוחם, הכנו גם השנה שפע של משחקים שולחניים וחיים בכל יום מהבוקר עד שעות אחר הצהריים המאוחרות. כאן תוכלו להנחות משחקים לילדים אחרים בני גילכם, לסיים בעולמות רחוקים, ולפתור תעלומות מסמרות שיער. שלפו קוביות, חגרו את החרבות – ההרפתקה מתחילה.

IMG_0308

זירת הקרבות: גם השנה מזמין אתכם פסטיבל אייקון לנסות את כוחכם בזירה. לאורך היום יתקיימו במקום פעילויות רבות המיועדות גם לילדים, כולל שיעורים בשימוש בנשק וקרבות של הורים וילדים בליווי מדריכים.

IMG_6385

סדנאות

הפסטיבל מציע שלל סדנאות כתיבה ויצירה, חלקן לילדים. פרטים יימסרו בהמשך.

sadna

משחקי לוח

במהלך כל שעות היום תוכלו לשחק במשחקיה במשחקי לוח מגוונים, לילדים ולמבוגרים. חפשו גם ברצועת הטורנירים ומשחקי הלוח שלנו – רובם מתאימים לבני נוער וחלקם גם לצעירים יותר.

 IMG_6245

תחרות התחפושות

אם אי פעם עיינתם בתמונות של וורלדקון וראיתם אנשים מחופשים לדארת ווידר, איירון-מן, או דוקטור הו; אם חשבתם לעצמכם “איזה מגניב – הלוואי שהיו כאלו בארץ”; אם אתם קוספליירים (מעצבי תלבושות בהשראת סדרות וסרטים) או פשוט אוהבים להכין תלבושות ללארפים ורוצים לקחת את זה לרמה הבאה; וגם אם אתם פשוט אוהבים להתחפש – זה המקום והזמן שלכם.

פסטיבל אייקון פותח למענכם גם השנה תחרות תחפושות בסימן מדע בדיוני ופנטזיה. בואו להפוך את הפנטזיה למציאות ולהקים לתחייה את הדמויות האהובות עליכם בדרך הכי מוצלחת ומקורית. במהלך הפסטיבל תוכלו לעלות לבמה, להלהיב, להצטלם, לזכות בפרסים – והכי חשוב, ליהנות מתהליך ההכנה וכמובן גם מהתוצאה הסופית, שהכנתם במו ידיכם.

IMG_9199