ניהול ידע: עיצוב מתחם
משימות ותחומי אחריות:
- אחראי על הנראות של מתחם הפסטיבל, לרבות השילוט למבקרים וכל חפץ שתלוי על הגדרות, התקרה, הקירות. יש לתאם מול אחראי דוכנים את ייעוד הקירות שבסביבתם.
- אחראי על תיעוד מצולם של כל הקירות במתחם שבכוונתנו לבצע שינויים במה שתלוי עליהם.
- קביעת צבעי העל-בד שיירכשו לפסטיבל ללוקיישנים השונים – פונדקים, קופות, מודיעין, דוכני עמותות, דוכנים מסחריים. זאת בתיאום עם א. לוגיסטיקה.
- באנר לתלייה על גבי הקיר שמאחורי הקופות, שילוט ברור לקופות, למודיעין ולדוכני העמותות, בשיתוף עם מנהל העיצוב הגרפי.
- תליית ניילונית לצד כל דלת כניסה של אולם ובתוכה דפים שעליהם פרטי הפעילויות שרצות באותו האולם – לכל פעילות – שם האירוע, שם המרצה ושעת התחלה.
- תליית אביזרים ואלמנטים מעולם התוכן של התמה השנתית / מד”ב ופנטזיה כלליים – גם עבודות “בעבודה ידנית” ואלמנטים תלת מימדיים ולא רק שלטים מודפסים בבית דפוס.
- הפקת שלטי האולמות ותלייתם בגובה כך שלא יהיו מוסתרים
- הפקת רשימת כל השלטים כפי שמפורט בנפרד בקובץ “תוצרים גרפיים לפסטיבל”, בשיתוף עם מנהל העיצוב הגרפי.
- הפקת שלטי פרסומת לאירועי הדגל ותלייתם – בשיתוף עם מנהל השיווק
- מינוי תורן מצוות עיצוב לכל יום, שיתחזק עיצוב שנופל / דורש תיקון.
- שותף לניהול ההקמה והפירוק בהיבט של הכנת המתחם ולהביא את צוות העיצוב להקמה ולפירוק.
קביעת לוח זמנים לעבודה על העיצוב והוצאתו לפועל. תוכנית העבודה תכלול בין היתר:
פגישת סיעור המוחין הראשונית והצפת הרעיונות
אישור תוכנית עבודה ותקציב מול הנהלת הפסטיבל, לרבות מה נעשה ב”עבודת יד” ומה בדפוס.
רכש חומרים וציוד
פגישה לעבודה משותפת על העיצוב וחלוקת חומרים ומשימות לאנשי הצוות לעבודה עצמית
בקרה אחת למספר ימים שהעבודה מתבצעת
פגישה קבוצתית להצגת התוצרים הלא מוגמרים – במהלכה – צביעות ועבודות נוספות על התוצרים
הקמה של עיצוב המתחם בסמוך ליום הכנס