ניהול ידע: מנהלה
הגדרת תפקיד – אחראי מנהלה
אחראי על טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים במסגרת הניהול הכללי של האירוע
משימות:
- כתיבת מודעות דרושים לתפקידים שנפתחים בהתאם לצרכי ההפקה והפצתן
- ארגון אקסל (גוגל דוק) עם רשימת כל האוכלוסיות הזכאיות מכל אנשי הסגל המטפלים בהן – מתנדבים, מרצים, פאנליסטים, משתתפי ההפקות, אורחים וכו’
- אשת קשר מול הגופים המקיימים בחירות במסגרת הפסטיבל (אמא”י והאגודה) והמתארחים בפסטיבל (פורום כלשהו?)
- טיפול בבקשות הכרטיסים של הסגל ושל האורחים. החלטה על חלוקת המכסות באחריות מנהל או ע.מנהל
- הכנת אקסל (גוגל דוק) של כל האירועים – התעריפים שלהם, כמות משתתפים מירבית, מגבלת גיל ומתן תגיות מתאימות.
- הכנת תגי השם תוך שימוש בטמפלייט מוכן, כולל תגי הלילה
- קביעת פגישות גדולות לפני ואחרי הפסטיבל (ישיבת אלפים, ישיבת סגל ההפקה, ישיבת הפקת לקחים)
- ארגון רשימת רכבים לחנייה במתחם
- ארגון פעילות גיבוש לסגל לפני הפסטיבל וארוחת סיכום לאחר הפסטיבל.
- תיאום הנחות מול מסעדות ובתי קפה למבקרי הפסטיבל
- רישום של ציוד שיושאל מהסגל, בין היתר לטובת הפונדק
- הפעלת הסגל במסגרת קבוצת הפייסבוק לסגל
- תחזוקה של דף קשר בגוגל-דוקס בהתאם לשינויי הסגל
- טיפול בהשכרת סרטים מהאוזן השלישית
- טיפול במשימות שוטפות לפי שיקול המנהל/ע.מנהל