ניהול ידע: מנהלה | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_wizard-03

ניהול ידע: מנהלה

הגדרת תפקיד – אחראי מנהלה

אחראי על טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים במסגרת הניהול הכללי של האירוע

משימות:

 

-          כתיבת מודעות דרושים לתפקידים שנפתחים בהתאם לצרכי ההפקה והפצתן

-          ארגון אקסל (גוגל דוק) עם רשימת כל האוכלוסיות הזכאיות מכל אנשי הסגל המטפלים בהן – מתנדבים, מרצים, פאנליסטים, משתתפי ההפקות, אורחים וכו’

-          אשת קשר מול הגופים המקיימים בחירות במסגרת הפסטיבל (אמא”י והאגודה) והמתארחים בפסטיבל (פורום כלשהו?)

-          טיפול בבקשות הכרטיסים של הסגל ושל האורחים. החלטה על חלוקת המכסות באחריות מנהל או ע.מנהל

-          הכנת אקסל (גוגל דוק) של כל האירועים – התעריפים שלהם, כמות משתתפים מירבית, מגבלת גיל ומתן תגיות מתאימות.

-          הכנת תגי השם תוך שימוש בטמפלייט מוכן, כולל תגי הלילה

-          קביעת פגישות גדולות לפני ואחרי הפסטיבל (ישיבת אלפים, ישיבת סגל ההפקה, ישיבת הפקת לקחים)

-          ארגון רשימת רכבים לחנייה במתחם

-          ארגון פעילות גיבוש לסגל לפני הפסטיבל וארוחת סיכום לאחר הפסטיבל.

-          תיאום הנחות מול מסעדות ובתי קפה למבקרי הפסטיבל

-          רישום של ציוד שיושאל מהסגל, בין היתר לטובת הפונדק

-          הפעלת הסגל במסגרת קבוצת הפייסבוק לסגל

-          תחזוקה של דף קשר בגוגל-דוקס בהתאם לשינויי הסגל

-          טיפול בהשכרת סרטים מהאוזן השלישית

-          טיפול במשימות שוטפות לפי שיקול המנהל/ע.מנהל