מופעים, הפקות חובבים ושעשועונים | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_steampunk01

מופעים, הפקות חובבים ושעשועונים

היצירתיות ופעילות החובבים הבלתי פוסקת היו מאז ומתמיד לב לבו של אייקון, וכך גם השנה. “אייקון 2013″ מציע להמוני המבקרים מבחר עצום ומגוון של פעילויות כאן תוכלו לחזות בהפקות מקור של חבורות צעירות ויצירתיות, להיכנס לבית תה פנטסטי ותוסס, לחזות במופע האלתור הססגוני של להקת למאבאטי וכמובן גולת הכותרת: הסרט המקורי “הרועה האחרון” שיוקרן באייקון בבכורה ארצית. וכמובן, גם שלל שעשועונים ולא פחות מ-16 סדנאות יצירה שונים למבוגרים ולילדים.

 

הרועה האחרון

סרט

הקרנת בכורה. עמית, גיק מצוי, סובל כבר כמה שבועות מחלומות משונים שבהם סמל אחד חוזר על עצמו – סמל שנראה לו מוכר באופן משונה. כדי לנקות קצת את הראש הוא משתכנע להבריז מהעבודה עם חברתו הטובה מאיה ולנסוע לים. הטיול הקצר הופך להרפתקה כשהם נתקלים בתמהוני זקן שלוקח אותם למסע מטורף בעקבות אוצרות עתיקים ברחבי ארץ ישראל, כשבדרך הם נאלצים להימלט מסוכנים ממשלתיים קשוחים ומכוחות רשע שזוממים להשתלט על עולמנו ולשעבד את בני האדם.

סרט מסע פנטסטי עם אלמנטים הלקוחים בין השאר מתרבות המיסטיקה היהודית ומהקבלה. הסרט, שמומן באמצעות מימון המונים ובתמיכת האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, יוקרן בהקרנת בכורה בפסטיבל אייקון.

ספר בית התה – כל הדלתות נפתחות עכשיו

מופע

בית התה פתוח לעסקים! גבירותי ורבותיי, הלקוחות – ותיקים, קבועים וחדשים!

ישנו מקום, מסומן באדום, שאליו נכנסים כל סוגי האורחים. מנסיך גאוותן לשכיר חרב מסתורי. כולם מגיעים אל בית התה – אך לאו דווקא כדי לשתות. חלקם באים לחפש נחמה, אחרים כדי לשכוח מהצרות. אבל איך הגיעו לשם הקליידוסקופים? את זה תגלו כבר לבד.

INC הפקות גאה להציג: “ספר בית התה” – מופע מוזיקלי, הומוריסטי וקברטי בהשראת הקומיקס האינטרנטי “טי האוס”. סיפורו של בית בושת אחד בתרבות תוססת ומתירנית, נהנתנית ופורצת גבולות, על רקע משבר פוליטי וחברתי עמוק והסלמה במלחמה ארוכת השנים נגד הממלכה השכנה. שלוות הבית מופרת כשלמקום מגיעים לקוחות חדשים ובלתי צפויים. איך ישפיעו הקשרים החדשים על עובדי הבית? וכמה עמוק תחדור אליו המלחמה?

סוף העולם למתקדמים

מופע

כן, סוף העולם הגיע – האם אתם יכולים להציל אותו? כנראה לא, אבל בואו ננסה. גלגלו את הקובייה.

יאיר רוצה שקבוצת הD-&D החדשה שלו תצליח – הרי כל כך קשה לגרום לדברים האלה לעבוד והמשתתפים אף פעם לא לוקחים את הדברים מספיק ברצינות! הוא מצא את הפתרון המושלם: סוף שבוע בבקתה עם ההרפתקה המושלמת. כל מה שהוא צריך זה קצת שיתוף פעולה… ושליאת, החברה של גיל, לא תהרוס את הכל (למה הוא מביא אותה בכלל?)… וגם שצבי יקשיב לו ולא יהיה מוזר, וגם שסיוון… טוב, היא דווקא די בסדר. אוף. יאיר בחיים לא יצליח לכתוב את ההרפתקה כמו שצריך. למה דין הזה לא מגיע?

מחזה מקורי שמביא את סיפורה של חבורה הנכנסת לסוף השבוע החשוב בחייה.

מעוניין חלקית

שעשועון

 שעשועון של ידע וחוסר ידע. ארבעה מתחרים מותקלים בשאלות סביב נושא אחד (זהויות), וכדי לנצח הם יצטרכו להיות לא רק צודקים אלא גם חכמים. תשובות נכונות יעניקו ניקוד נאה, אך תשובות מעניינות או משעשעות במיוחד יהיו שוות אפילו יותר. לעומת זאת, מי שייפול בטעות נפוצה יאבד נקודות וייטבל בזפת ובנוצות בכיכר העיר… אם רק תקציב הזפת והנוצות של הפסטיבל יאפשר.