ניהול ידע – תוכן לא עיוני
נוהל הפעלת טלפנייה לגיוס מנחים
תסריט השיחה
“שלום, האם הגעתי ל___? (במידה והתשובה חיובית):
שמי ___ ואני מצוות המשחקים של פסטיבל אייקון. האם יש לך כמה דקות לדבר?
במידה והתשובה שלילית לשאול מתי נוח שיתקשרו חזרה (גם אם זה לא אתם).
במידה והתשובה חיובית:
“פסטיבל איקון מתקיים השנה בחול המועד סוכות בין התאריכים 14-12 באוקטובר, במתחם אשכול הפיס ועירוני א’ בתל-אביב, ברח’ הארבעה. אני מתקשר אליך כי אתה מופיע ברשימת המנחים שלנו. האם תהייה מעוניין להנחות באחד הפרוייקטים השנה”?
** יש להתעדכן ממנהל התוכן הלא עיוני מהם הפרויקטים אותם אנו מעוניינים לקדם במיוחד, ואותם יש להציע ראשונים. בכל פרויקט יש להזכיר את שמו, שיטת המשחק שלו, ומי אחראי הפרויקט.
במידה והמנחה לא מעוניין באחד מהפרויקטים העיקריים, אך עדיין מעוניין להנחות, יש להעביר את המידע למנהל התוכן הלא עיוני. בכל מקרה מודים למנחה ואומרים לו שמשהו יצור איתו קשר בימים הקרובים
הדיווח
אנחנו נעבוד עם טבלת שליטה בגוגל-דרייב שבה יש גישה לכולם, לכן חשוב לשמור אותה מסודרת ובאותו המצב (אנחנו כבר דאגנו שהיא תהייה עד כמה נוחה לעבודה שאפשר)
מייד אחרי השיחה יש למלא בטבלה מה המנחה מעוניין להנחות ולסמן בצבע הרלוונטי:
צהוב – אחד מארבעת הפרויקטים העיקריים
סגול – מעוניין להנחות משהו שאינו אחד מהפרויקטים העיקריים
אדום – לא מעוניין להנחות
המטרה היא להתקשר ללפחות 10 אנשים ביום (בין אם עונים לכם ובין אם לא). כאשר מסיימים את סבב האנשים הראשון, מתחילים אותו מחדש (כאשר כמובן לא מתקשרים לאלו שכבר דיברנו איתם).
דגשים
גם אנחנו וגם המנחים עושים את מה שאנו עושים בהתנדבות ובשביל הכיף. לכן חשוב מאוד להיות מנומסים וחברותיים. כמו כן, יתכן מצב שבו תתקשרו לאדם שאינו רוצה להנחות יותר – חשוב מאוד לדווח על כך למנהל התוכן הלא עיוני, כדי שלא ימשיכו להציק לו במשך שנים.