פסטיבל אייקון 2014: סודות

facebook

facebook

youtube

שירות למבקרים

הפונדק

רוצים לנוח באווירה נעימה ושקטה, לשוחח עם חברים, מרצים, ותיקי אייקון ומבקרים מזדמנים, או סתם לשתות קפה בשקט סביב השולחן? גם השנה אנחנו מציעים לכם מדי יום, מהבוקר ועד חצות, מתחם מנוחה והתרועעות עם כיבוד ושתייה במחירים סמליים. על כוס תה, קפה או משקה קר, עם או בלי נשנוש – לכאן באים כדי לבלות ביחד. המתחם פועל באוויר הפתוח אך העישון בו אסור.

כאן תוכלו לשבת עם חברים ותיקים או עם כאלה שהכרתם לראשונה ממש לפני רגע בהרצאה האחרונה, במרחב פתוח וחופשי ובאווירה נעימה. בפונדק תוכלו להעביר את הזמן שבין האירועים החביבים עליכם, במנוחה על כריות, פופים או פוך, ולטעום מהספר שרכשתם לפני רגע בדוכן היד-שנייה, עם מוזיקת רקע שתכניס אתכם לאווירה הנכונה.

הכניסה לפונדק היא מהקומה השנייה – המסדרון המרכזי וממנו למרפסת.

pundak

המשחקייה

מתחם ישיבה המוקדש כולו למשחקי לוח וקלפים, המאפשר לכם להביא משחקים מהבית או לשאול משחקים לשימושכם בתוך המשחקייה.

מעת לעת יתקיימו הדגמות משחקים. פרטים ומועדים יפורסמו בכניסה למתחם.

המתחם יפעל בשני הימים הראשונים של הפסטיבל עד השעה 4:00 (בשעות הלילה הוא יפעל בבניין של עירוני א’) וביום השלישי עד השעה 22:00

IMG_14701

עמדת צילום – “מלחמת הכוכבים”

כל יום בזירה, 16:00-14:00

ערוץ דיסני משיק את סדרת האנימציה החדשה “מלחמת הכוכבים המורדים” – ואתם יכולים להצטלם על רקע הדמויות החדשות ולקבל תמונה דיגיטלית מקצועית משלכם!

כל יום, בשעות 16:00-14:00, ליד הזירה. פתוח לקהל הרחב – אפשר גם להגיע מחופשים.

בנוסף ניתן יהיה להצטלם על רקע הקיר באופן חופשי כל שעות הפעילות של הפסטיבל.

 

מתחם הלינה

בשני הימים הראשונים של הפסטיבל יפעל שירות לינה בכיתות של תיכון עירוני א’, החל מהשעה 23:00. עמדת רישום ללינה תופעל בקומת הכניסה לעירוני א’.

שמירת חפצים

לנוחיותכם, אפשר לאפסן תיקים במתחם שמירת החפצים הממוקם סמוך למתחם הדוכנים של הפסטיבל. השירות ניתן בחינם ויהיה פעיל ביום הראשון מהשעה 9:00 ועד 1:30 בלילה; ביום השני בין 7:30 ל-1:30; וביום השלישי בין 7:30 ל-23:00. ניתן להפקיד ולהוציא חפצים בשעות הפעילות בלבד, או להשאירם באפסון בשעות הלילה.

לתשומת לבכם:

יתקבלו אך ורק תיקים סגורים. יש להקפיד למסור את שמכם ומספר הטלפון שלכם בעת הפקדת התיק ולשמור על השובר שיימסר לכם. תתבקשו להציג את השובר בבואכם לאסוף את תיקכם.

הנהלת הפסטיבל אינה אחראית לנזק או לאובדן של ציוד.