תנאים לשימוש בכרטיסיות האירועים של הפסטיבל

1.הכרטיסייה מקנה את הזכות לקבלת שלושה, שמונה או עשרה כרטיסי כניסה לאירועים במחיר כרטיס רגיל בפסטיבל "אייקון 2010: מבעד למראה" (להלן "ניקובים"). הכניסה על בסיס מקום פנוי.
2. לצורך כניסה לאירוע המוגדר "מיוחד" ניתן יהיה להמיר שני ניקובים בכרטיס אחד.
3. ניקוב אחד בכרטיסייה מזכה את בעל הכרטיסייה בזכות לקבל כרטיסים לשני אירועים קצרים בני שעה אחת.
4. הכרטיסייה מקנה זכות כניסה לאירועים בתשלום הנערכים באשכול פיס תל-אביב בלבד, לאחר המרת הניקובים בכרטיסי כניסה בקופות הפסטיבל. הכרטיסייה כשלעצמה אינה מקנה זכות כניסה לאירועים בתשלום.
5. הכרטיסייה ניתנת להעברה או למסירה. עם זאת, ההנחה לחברי אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה תקפה לכרטיס אחד בלבד לאירוע לכל חבר אגודה רשום מותנה בהצגת תעודת חבר בתוקף.
6. הכרטיסייה בפני עצמה אינה תקפה כקבלה או כאסמכתה לתשלום.
7. לא יתאפשר להחזיר כרטיסייה או לפדות את שווייה לאחר שנעשה בה שימוש, גם אם לא נוצלו כל הזכויות בה.
8. בכל מקרה של ספק בנוגע להיקף הניצול של הכרטיסייה, יתרת הזכויות תיקבע בהתאם לרישום בקופת הפסטיבל.
9. רכישת כרטיסייה של עשרה אירועים (לא כולל כרטיסייה מוזלת לחברי הייטק-זון) מעניקה זכות להירשם לאגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה לשנה אחת, ללא תשלום נוסף. הזכות ניתנת למצטרף אחד בלבד לכל כרטיסייה.

ההזמנה המוקדמת מתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, דיינרס, ישראכרט ואמריקן אקספרס שהונפקו בישראל בלבד. כרטיסים אחרים לא יכובדו.
הכרטיסים לאירועים ימתינו למזמינים בדלפק המודיעין של הפסטיבל עם תחילת הפסטיבל ויימסרו למזמין בהצגת תעודה מזהה עם תמונה וכרטיס האשראי שבו בוצעה ההזמנה. כרטיס האשראי יחויב עם ההזנה, בתעריף המתאים להצהרתכם. מבקרים שהזמינו כרטיסים בתעריף מוזל לחברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה או לחברי הייטק-זון או חברות אחרות בהסדר, יתבקשו להציג כרטיס חבר בתוקף. אם לא יוצג כרטיס חבר בתוקף, יידרש המזמין להוסיף את הפרש המחיר בין התעריפים המוזל למלא, בתוספת עמלה. ניתן להירשם לאגודה או לחדש חברות בה בדוכן ההרשמה במהלך הכנס.
שימו לב! לא ניתן לבטל הזמנות אחרי המועד האחרון המותר בחוק. אם איחרתם את המועד, לא תוכלו להחזיר כרטיסים שהוזמנו באשראי, גם אם לא ניצלתם אותם.

ביטול הזמנות
ניתן לבצע ביטולים באמצעות המוקד הטלפוני של אייקון: 052-6924247, או במשלוח הודעה לדואל tickets@iconfestival.org.il. בעת הפנייה יש לציין שם מלא, קוד הפעולה ואת ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה. אם לא התקבל אישור על ביטול העסקה, האחריות לוודא את הביטול מוטלת על המזמין

ט.ל.ח.