זומבי.קון 2010: מחזמר מקורי

ב"אייקון" הזה, "קבוצת מספרי הסיפורים" לוקחת אתכם רחוק יותר מהשמיים, רחוק יותר מהחלל… אל המוות ומעבר לו, במחזמר הכי חי בסביבה – זומבי.קון 2010. זומבים שרים ומרקדים! ספרים מקוללים! אהבות נכזבות! אצבעות נופלות! פקאצות! ערסים! מעריצי "דמדומים" נאכלים בלי רחם! ואתם הולכים למות על זה!

רועי, תלמיד תיכון ביישן, הפך לפני כחצי שנה לזומבי במפגש לא נעים עם ספר מקולל, ובטוח שהוא הזומבי היחיד בעולם. כשחברתו הטובה מיכל, שבה הוא מאוהב מאז גן חובה, מופיעה עם עלון פרסומת של כנס בשם "זומבי.קון 2010", אף אחד מהם לא יודע מה לחשוב. השניים יוצאים אל הכנס, שם רועי מקווה לפגוש עוד יצורים כמותו, להרגיש סוף סוף נורמלי, ואולי אפילו למצוא את האומץ לספר למיכל איך הוא באמת מרגיש כלפיה.

מחזמר מקורי, בהפקת "קבוצת מספרי הסיפורים", המקליטה תסכיתים (סיפורי-שמע) מקוריים המבוססים על סיפורי פנטזיה, אימה או מדע בדיוני. באתר הקבוצה ניתן להאזין בחינם למגוון תסכיתים דרמטיים, קומיים, מפחידים, מרגשים ומרתקים, על פי מיטב המסורת של תסכיתי הרדיו הישנים.

בביצוע "קבוצת מספרי הסיפורים"
בימוי וכתיבה:
רותם ברוכין
מילות השירים: רותם ברוכין וסתיו דריימן
מוזיקה: סתיו דריימן
רעיון: ניר קיטרו
מנהלת הפקה: קרן לנדסמן
הפקה: דניאל בן-נון, שי שחם וליאור שמש
שחקנים: בן אידל, דניאל בן-נון, עידן דקל, תומר זולדברג, עדי לויה, בוריס נפומניאשי, לי נשרי, חן פרוהליך, מריאנה קרילוב, ליאת שחר
כוריאוגרפיה וריקודים: ליאור אדלר, דנה סוסלוביץ', אדוה קמחי
איפור: עמית איתן, עדי לויה ובר-חן שדה
עיצוב פסקול: איתי לביא
סאונד ותאורה: נדב סימון וליאור שמש
תפאורה ואביזרים: אביאל טוכטרמן, טליה נירגד-חסון
קולות נוספים (ג'ינגל זומבי.קון): הילה נעוס, יעל פורמן, חן שרון
סטילס: אוריאל אברון

יום ראשון, 26.9.10 בשעה 20:00 באולם 1;

יום שני, 27.6.2010 בשעה 18:00 באולם 1;

יום שלישי, 28.9, 23:00-21:15, אולם 1: גרסה מיוחדת הכוללת "קומנטרי", שירים מתוך תהליך העבודה, ועוד הפתעות רבות… מומלצת לצפייה גם עבור מי שכבר ראה את "זומבי.קון 2010" בגרסה הרגילה. לדף האירוע בפייסבוק – כאן.

דגימה קטנה משירי המחזמר להנאתכם:

עמוק בפנים
מבצע: ניר קיטרו
מלחין: סתיו דריימן
מילות השיר: סתיו דריימן ורותם ברוכין
מתוך הפסקול של המחזמר המקורי "זומבי.קון 2010".