פרס עינת לסיפורת ספקולטיבית קצרה על שם עינת פלג ז"ל

 
אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ומשפחתה של עינת פלג ז"ל מכריזות בזאת על תחרות סיפורים מקוריים בתחום הספרות הפנטסטית והספקולטיבית: מדע בדיוני, פנטזיה, היסטוריה חלופית, ריאליזם מאגי, אימה על-טבעית ודומיהם. התחרות נערכת מדי שנה לקראת פסטיבל אייקון, המתקיים בחול המועד סוכות, ואשר ייערך השנה ב"אשכול פיס" בתל-אביב ב-18-16 באוקטובר 2011. על סיפורים המוגשים לתחרות לעסוק בנושא הפסטיבל: "התחדשות".
 
תוצאות התחרות יוכרזו במהלך פסטיבל "אייקון 2011" ויזכו את מחברי שלושת הסיפורים המצטיינים בפרסים כספיים.
 
גם השנה ייפתח במסגרת פרס עינת מסלול תחרות נוסף המיועד לבני נוער. נערים ונערות עד גיל 18 המגישים סיפור לתחרות יוכלו לבחור אם להשתתף במסלול התחרות הרגיל או להעדיף על פניו את המסלול המיוחד לצעירים. סיפורים שיישלחו לתחרות הצעירים ייבחנו מול סיפוריהם של בני נוער אחרים והשופטים יונחו להתחשב בעת בחינת הסיפור ושיפוטו בגילם של משתתפי המסלול. מחבר הסיפור המצטיין במסלול הצעירים יזכה בפרס כספי. הסיפורים שיגיעו למקום השני והשלישי יזכו את מחבריהם בפרסי ספרים מתנת הוצאת "גרף" המפרסמת את הספרים "פנדמוניום", מאת דריל גרגורי, "ג'וליאן קומסטוק" מאת רוברט צ'רלס וילסון, את ספריה של דיאנה וין-ג'ונס כמו גם את סדרת ספרי "פרסי ג'קסון והאולימפיים", "הפירמידה האדומה" "כס האש" ו"הגיבור האבוד" מאת ריק ריירדן.
 
פרטים נוספים וכללי השתתפות ניתן למצוא בתקנון הפרס. משלוח סיפור לתחרות ייחשב הסכמה לכללי התקנון. למען הסר ספק, תקנון הפרס הרגיל חל גם על המשתתפים במסלול הצעירים, בשינויים המתחייבים.
 
את הסיפורים ניתן להגיש עד 1 בספטמבר 2011, בשעה 23:00. האורך המותר: 5,000-1,500 מילים. סיפורים קצרים יותר או ארוכים יותר ייפסלו. 
את הסיפורים יש לשלוח בדוא"ל בלבד, להנהלת התחרות. שימו לב! כתובת המייל תוקנה. חובה לציין דרכי התקשרות (שם, דוא"ל וטלפון) ואת המסלול שאליו הסיפור מיועד (רגיל/צעירים). אם הסיפור מיועד למסלול לכותבים צעירים יש לציין גם את גילו של הכותב. לאחר בדיקת הסיפורים ואישור עמידתם בתקנון הם יועברו אל צוות השופטים ויפורסמו באתר ללא שם הכותב.
 
השופטים בפרס עינת השנה הם: ורד טוכטרמן, יואב אבני ויעל פורמן.