הזמנת כרטיסים

 ברוכים הבאים לדף הזמנת הכרטיסיות והכרטיסים של פסטיבל אייקון

 **שימו לב – הסתיימה המכירה המוקדמת**

איך מזמינים כרטיסים?

1) נרשמים עם יוזר וסיסמה למערכת הכרטיסים בכתובת www.iconfestival.com

2) מוסיפים לסל האירועים את כל האירועים המבוקשים.

3) רוכשים כרטיסיות חיסכון של 3 או 8 אירועים לבחירתכם, בהתאם לכמות הכרטיסים בהם אתם מעוניינים (הסבר מורחב על הכרטיסיות בהמשך דף זה).

4) שליחת מייל לכתובת tickets@iconfestival.org.il על מנת לעדכן אותנו כי סיימתם את בחירת האירועים וציינו בו את שם המשתמש איתו נרשמתם למערכת הכרטיסים. במידה ואתם זקוקים ליותר מכרטיס אחד לאירוע, זה המקום לציין זאת. נא וודאו קבלת מייל תגובה מאיתנו עם אישור על הזמנתכם והביאו העתק ממנו לקופות הפסטיבל, שם תחכה לכם מעטפה עם שמכם ובתוכה הכרטיסים והכרטיסיה המנוקבת (במידה ולא ניצלתם את כולה). 

 

 

במסגרת המכירה המוקדמת ניתן לרכוש כרטיסיות אירועים (אין מכירת כרטיסים בודדים) באופן עצמאי באמצעות ה-PayPal, פרטים בהמשך עמוד זה.

מוקד טלפוני לרכישת כרטיסיות אירועים באמצעות כרטיסי אשראי: 054-5250423 וגם 054-2653243 – השירות ללקוחות בעלי כרטיס אשראי ישראלי שאינו נתמך ב-PayPal.

המוקד יפעל בימים א',ג', ה' בשעות 22:00-18:00, לא כולל ראש השנה, יום כיפור וסוכות.

 

 

מחירון כרטיסים בודדים (ניתנים לרכישה בקופות הפסטיבל בלבד)

מחיר רגיל חברי עמותות
אירוע של שעה 30 20
אירוע של שעתיים 40 30

הזמנת כרטיסים מראש אפשרית רק על בסיס יתרה בלתי מנוצלת בכרטיסיית אירועים. במהלך הפסטיבל ניתן יהיה לרכוש כרטיסים בודדים בקופות (אך לרוב יהיה משתלם יותר לעשות זאת באמצעות כרטיסיית אירועים).

כרטיסיות חסכון

גם השנה אתם יכולים לרכוש כרטיסיות שיאפשרו לכם להיכנס לאירועים במחיר מוזל. ניתן לרכוש מראש כרטיסיות של שלושה או שמונה אירועים, ולהזמין באמצעותן כרטיסים בהזמנה מוקדמת או בקופות במשך כל ימי הפסטיבל. כל ניקוב בכרטיסיה יזכה אתכם בכרטיס לאירוע רגיל של שעתיים. ניתן להמיר את הניקוב בשני כרטיסים לאירוע רגיל של שעה אחת.

כרטיסיה תעריף רגיל תעריף חבר
מחיר בתוקף עד 27.9.2012 (החל מה-28.9 ועד הפסטיבל אין מכירת כרטיסיות) 3 אירועים של שעתיים 100 75
8 אירועים של שעתיים 285 200

כרטיסיה תעריף רגיל תעריף חבר
מחיר בקופות הפסטיבל 3 אירועים של שעתיים 110 80
8 אירועים של שעתיים 300 210

רכישת כרטיסיות חיסכון – שימו לב – הרכישה תתחדש בפסטיבל.

לרכישת כרטיסיה באופן מקוון: התשלום מתבצע באמצעות PayPal וניתן לבצע אותו ברוב כרטיסי האשראי או בחשבון PayPal פעיל. קישור לרכישה יופיע בעמוד זה. רכישת הכרטיסיות תתאפשר גם בפסטיבל עצמו, אולם המזמינים מראש ייהנו ממחיר אטרקטיבי יותר.

לרכישת כרטיסיה בכרטיס אשראי (שירות המיועד לבעלי כרטיס אשראי ישראלי שאינו נתמך ב-PayPal):  התקשרו למוקד הטלפוני שלנו בטל' 054-5250423. המוקד יפעל בימים א', ג', ה' בשעות 22:00-18:00 עד ל-27 בספטמבר 2012.

לאחר שרכשתם כרטיסיה (ולא יאוחר מה-27/9/2012), תוכלו לבקש לשריין לכם כרטיסים כנגד יתרת הניקובים בכרטיסיה בשני צעדים פשוטים:

1. סימון האירועים המבוקשים במערכת הזמנת הכרטיסים במערכת התוכניה.

2. לאחר שתסיימו את בחירותיכם, שלחו אלינו מייל עם השם המלא איתו נרשמתם למערכת והעתק הקבלה של פייפאל על רכישת הכרטיסייה, לכתובת tickets@iconfestival.org.il. אנא וודאו קבלת מייל תגובה מאיתנו עם אישור על הזמנתכם והביאו העתק ממנו לקופות הפסטיבל, שם תחכה לכם מעטפה עם שמכם ובתוכה הכרטיסים והכרטיסיה המנוקבת (במידה ולא ניצלתם את כולה).  חשוב: הסימונים במערכת מאפשרים להזמין כרטיס אחד בלבד לכל אירוע.  לבקשת יותר מכרטיס אחד לאירוע יש לציין זאת במפורש, אחרת תחויבו רק על אחד ויסופק לכם כרטיס אחד לכל אירוע.

* במידה ואינכם מעוניינים להזמין אף כרטיס טרם הפסטיבל, אין צורך לפנות אלינו למוקד / למייל. אנא הביאו לקופות הפסטיבל את הקבלה מפייפאל המעידה על רכישת הכרטיסייה.

מבצעים והנחות

אירועי חינם: הכניסה לכל ההקרנות למעט הסרט "משחקי הקרוסאובר" וכן למופע הפתיחה והסיום – חינם בהצגת כרטיס.

גולשי HPortal זכאים לתעריף חברי עמותות באירועי הארי פוטר בהצגת שובר HPortal. כל שובר מעניק הנחה לאירוע יחיד. ההנחה לרכישת כרטיס בודד (לא דרך כרטיסיה).

רשימת האירועים:

"הכל הוגן באהבה ובמלחמה", "קינגס קרוס – נצרות ואמונה בהארי פוטר", "גמדוני הבית לא לבד: עבדות מד"ב ובפנטזיה", "הכינותי מראש – סדנת סניץ' ושרביטים עם בתיה עוזיאל", מופע: "על החיים ועל המוות".

 

חברי עמותת הארי פוטר לבוגרים זכאים לתעריף חברי עמותות במופע "על החיים ועל המוות" בהצגת כרטיס חבר. ההנחה לרכישת כרטיס בודד (לא דרך כרטיסיה).

 

חברי אמא"י זכאים לתעריף חברי עמותות באירועי האנימה בהצגת כרטיס חבר באמא"י. ההנחה לרכישת כרטיס בודד (לא דרך כרטיסיה).

רשימת האירועים:

"המכשפה הזהובה", "פיקאצ'ו וחיות אחרות", "סליחה? איך אני מתלבש לקרב עם דרקונים?", "מי באמת הידרדר, האנימה או אנחנו?", "העולם על פי מיאזאקי".

 

חברי קהילת טולקין זכאים לתעריף חברי עמותות באירועי טולקין בהצגת כרטיס חבר בעמותת טולקין הישראלית. ההנחה לרכישת כרטיס בודד (לא דרך כרטיסיה).

רשימת האירועים:

"באלפית זה נשמע יותר טוב", "הגשרים הנסתרים לארץ התיכונה", "טוק וסאנגה טוחנים שמירות – החפ"שים של שר הטבעות".

 

 

תנאי שימוש בכרטיסיות החיסכון:

1. הכרטיסיה מקנה את הזכות לקבלת שלושה או שמונה כרטיסי כניסה לאירועים בני שעתיים בפסטיבל "אייקון 2012: תגליות" (להלן "ניקובים"). הכניסה על בסיס מקום פנוי.

2.. ניקוב אחד בכרטיסיה מזכה את בעל הכרטיסיה בזכות לקבל כרטיסים לשני אירועים קצרים בני שעה אחת.

3. הכרטיסיה מקנה זכות כניסה לאירועים בתשלום הנערכים באשכול פיס תל-אביב בלבד, לאחר המרת הניקובים בכרטיסי כניסה בקופות הפסטיבל. הכרטיסיה כשלעצמה אינה מקנה זכות כניסה לאירועים בתשלום.

4. הכרטיסיה ניתנת להעברה או למסירה.

5. הכרטיסיה בפני עצמה אינה תקפה כקבלה או כאסמכתה לתשלום.

6. לא יתאפשר להחזיר כרטיסיה או לפדות את שווייה לאחר שנעשה בה שימוש, גם אם לא נוצלו כל הזכויות בה.

7. בכל מקרה של ספק בנוגע להיקף הניצול של הכרטיסיה, יתרת הזכויות תיקבע בהתאם לרישום בקופת הפסטיבל.

ההזמנה המוקדמת מתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, דיינרס, ישראכרט ואמריקן אקספרס שהונפקו בישראל בלבד. כרטיסים אחרים לא יכובדו.

הכרטיסים לאירועים ימתינו למזמינים בקופות הפסטיבל עם תחילת הכנס ויימסרו למזמין בהצגת תעודה מזהה עם תמונה וקבלה מפייפאל או כרטיס האשראי ששימש לביצוע ההזמנה. כרטיס האשראי יחויב עם ההזמנה, בתעריף המתאים להצהרתכם. מבקרים שהזמינו כרטיסים בתעריף מוזל לחברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ולחברי העמותה למשחקי תפקידים בישראל, יתבקשו להציג כרטיס חבר בתוקף. אם לא יוצג כרטיס חבר בתוקף, יידרש המזמין להוסיף את הפרש המחיר בין התעריפים המוזל למלא, בתוספת עמלה. ניתן להירשם לאגודה או לחדש חברות בה בדוכן ההרשמה במהלך הפסטיבל.

שימו לב! לא ניתן לבטל הזמנות באשראי אחרי המועד האחרון המותר בחוק. אם איחרתם את המועד, לא תוכלו להחזיר כרטיסים שהוזמנו באשראי, גם אם לא ניצלתם אותם.

ביטול הזמנות

ניתן לבצע ביטולים באמצעות המוקד הטלפוני של הפסטיבל או במשלוח הודעה לדוא"ל tickets@iconfestival.org.il בעת הפנייה יש לציין את שמכם המלא ואת ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה. אם לא התקבל אישור על ביטול העסקה, האחריות לוודא את הביטול מוטלת על המזמין.

ט.ל.ח.

השאלות והתשובות מנוסחות בלשון זכר, אך מיועדות לשני המינים.

  1. כרטיסיה? מה זה בכלל?
  2. לאיזה אירועים אפשר להיכנס עם הכרטיסיה?
  3. למה כדאי לי לקנות כרטיסיה?
  4. מתי כדאי לי לקנות כרטיסיה?
  5. שכנעתם אותי – אני רוצה לקנות כרטיסיה. איך אני עושה את זה?
  6. באילו כרטיסי אשראי ניתן לקנות?
  7. קניתי כרטיסיה ואני רוצה לשריין לי מראש כרטיסים – מה לעשות?
  8. ואיך אני מנצל את שאר הניקובים?
  9. אני לא מעוניין בכרטיסיה. אני יכול להזמין כרטיסים בודדים?
  10. קניתי כרטיסיה. איך אני מזמין כרטיסים לאירועים המיוחדים?
  11. מהם בכלל האירועים המיוחדים?
  12. הגעתי לפסטיבל, איך אני מקבל את הכרטיסיה ואת הכרטיסים שהזמנתי?
  13. ראיתי שיש אפשרות לקנות כרטיסים וכרטיסיות בהנחה. זה נכון?
  14. הנחות לחברי עמותות זה מעניין. יש עוד סיבות להצטרף אליהן?
  15. בחיי, זה באמת שווה. איך אני מצטרף?
  16. הצטרפתי לאגודה או למועדון העמותה אך עדיין לא קיבלתי את כרטיס החבר. האם אני יכול לקנות כרטיסיה או כרטיסים בהנחה?
  17. אבוי, אני לא יודע איפה כרטיס החבר שלי!
  18. עדיין לא ברור לי משהו. את מי אני יכול לשאול?


כרטיסיה? מה זה בכלל?
כשאתה קונה כרטיסיה, רכשת לעצמך מראש כרטיסים למספר נקוב של אירועים בפסטיבל אייקון. ניתן לבחור בין כרטיסיות של שלושה או שמונה ניקובים, בהתאם למספר האירועים שתרצה לראות. עם פרסום התוכניה באתר הפסטיבל תוכל להזמין מראש כרטיסים לפי בחירתך באמצעות הכרטיסיה, וכך לשריין לעצמך מקום באולם. כמו כן תוכל לחכות לפסטיבל ולבחור אז לאיזה אירועים תרצה להיכנס, בהתאם לזמנך הפנוי ולמצב הרוח.
לתחילת העמוד



לאיזה אירועים אפשר להיכנס עם הכרטיסיה?
ניקוב בודד ניתן להמיר בקופות בכרטיס כניסה לאירוע רגיל (הרצאה, הקרנה וכו') של שעתיים או למשחק תפקידים של יותר משלוש שעות. לחלופין ניתן להמיר את הניקוב בשני כרטיסים לאירוע של שעה אחת או למשחק תפקידים של שלוש שעות ומטה. לאירועים בתעריף מיוחד יש גם כמות שונה של ניקובים באמצעות הכרטיסייה, כפי שמופיע בתקציר האירוע.

לתחילת העמוד



למה כדאי לי לקנות כרטיסיה?
כך תוכל לקבל הנחה משמעותית על כל כרטיס, שיכולה להגיע במצטבר לחסכון של עשרות שקלים ויותר.
לתחילת העמוד



מתי כדאי לי לקנות כרטיסיה?
כמה שיותר מוקדם. ככל שתקדים לקנות את הכרטיסיה כך ההנחה שתקבל תהיה משמעותית יותר. פרט לכך תוכל גם לשריין לעצמך כך כרטיסים לכל האירועים שתרצה לראות ולא תסתכן בכך שיאזלו.
לתחילת העמוד



שכנעתם אותי – אני רוצה לקנות כרטיסיה. איך אני עושה את זה?
רכישה מקוונת: ניתן להזמין כרטיסיות של שלושה או שמונה ניקובים באמצעות האתר: התשלום מתבצע באמצעות PayPal וניתן לבצע אותו ברוב כרטיסי האשראי או בחשבון PayPal פעיל .
רכישה טלפונית: מיועדת לבעלי כרטיס אשראי ישראלי שאינו נתמך ב-PayPal. ניתן להזמין כרטיסיות, אין הזמנת כרטיסים בודדים מראש. המוקד הטלפוני יפעל במהלך ספטמבר בימים א', ג', ה' בשעות 22:00-18:00, לא כולל ראש השנה, יום כיפור וסוכות.

לתחילת העמוד



באילו כרטיסי אשראי ניתן לקנות?
ניתן לקנות באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, ישראכרט ואמריקן אקספרס. ברכישת כרטיסיות באמצעות PayPal לא ניתן לשלם בכרטיס ישראכרט ישראלי.
לתחילת העמוד



קניתי כרטיסיה ואני רוצה לשריין לי מראש כרטיסים – מה לעשות?
פשוט וקל – להזמנה מוקדמת של כרטיסים היכנס לתוכנית הפסטיבל באתר והזמן כרטיסים בהתאם להנחיות. אם הזמנת כרטיסייה בצורה מקוונת, שלח לנו לכתובת tickets@iconfestival.org.il את העתק הקבלה שקיבלת בדוא"ל מ-PayPal ואת השם המלא איתו נרשמת למערכת הכרטיסים. הודעת אישור תגיע אליך בדוא"ל ברגע שיסתיים עיבוד ההזמנה.
לתשומת לבך – הזמנת הכרטיסים דרך האתר לא תיקלט כל עוד לא תאשר אותה עמנו בדוא"ל כמפורט לעיל.
בעלי כרטיס אשראי ישראלי שאינו נתמך ב-PayPal יכולים גם להזמין כרטיסיות דרך המוקד הטלפוני. המוקד יפעל בימים א', ג', ה', בשעות 22:00-18:00, לא כולל ראש השנה, יום כיפור וסוכות.
מומלץ להזמין כרטיסים בהקדם האפשרי! ההזמנה נעשית על בסיס מקום פנוי, ומספר הכרטיסים המשוריינים להזמנה המוקדמת מוגבל.
לתחילת העמוד


 



ואיך אני מנצל את שאר הניקובים?
כל שעליך לעשות הוא לגשת עם הכרטיסיה לקופת הפסטיבל, שם יתנו לך את הכרטיסים שתבקש בלי תשלום נוסף.
שים לב! לא ניתן להיכנס לאירוע ללא כרטיס.
לתחילת העמוד



אני לא מעוניין בכרטיסיה. אני יכול להזמין כרטיסים בודדים?
זה לא כדאי ולכן אין הזמנת כרטיסים בודדים במכירה המוקדמת. לכל הפחות מומלץ להצטייד בכרטיסיה ל-3 אירועים.

לתחילת העמוד



קניתי כרטיסיה. איך אני מזמין כרטיסים לאירועים המיוחדים?
מדובר באירועים עם תמחור חריג, אשר מפורטים בדף זה. לאירועים המיוחדים ניתן לשלם ע"ח ניקובי כרטיסיה על פי הטבלה המפרטת את שוויו של כל אירוע בניקובים. מידע זה מופיע גם בתקצירי האירועים.

לתחילת העמוד



מהם בכלל האירועים המיוחדים?
לנוחות הקהל, רוב אירועי הפסטיבל נמכרים במחיר קבוע בהתאם לאורכם: אירועים של שעה או משחקי תפקידים קצרים ב-30 ₪ (20 ₪ לחברי עמותות) או אירועים של שעתיים ומשחקי תפקידים ארוכים ב-40 ₪ (30 ₪ לחברי עמותות). האירועים המיוחדים הם אלה שנקבעו להם מחירים נבדלים. הם כוללים את:

 

מחיר רגיל

חברי עמותות

ניקובים בכרטיסיה

אירוע של שעה;   משחק תפקידים שולחני קצר*

30

20

0.5

אירוע של שעתיים;   טורנירים ;   משחק תפקידים שולחני ארוך*

40

30

1

משחק תפקידים חי (למעט "פסגת הכוכבים")

50

40

1.5

הסדנאות:   "הכינותי מראש: סניץ' ושרביטים", "הקסם שבצבע", "צריבת   מראות", "פיסול בפלסטלינה"

50

40

1.5

טורניר מג'יק

150

140

4

פאוורפוינט קריוקי

25

15

0.5

טורנירי מיניאטורות, משחק תפקידים חי: "פסגת הכוכבים"

60

50

1.5

* משחק תפקידים קצר: ארבע שעות ומטה; משחק תפקידים ארוך: יותר מארבע שעות.

* מחיר סדנת האוריגמי עודכן לתעריף של 40 ש"ח / 30 ש"ח.

לתחילת העמוד



הגעתי לפסטיבל, איך אני מקבל את הכרטיסיה ואת הכרטיסים שהזמנתי?
לקבלת הכרטיסים, כל שעליך לעשות הוא לגשת לעמדות איסוף הכרטיסים בהזמנה מראש בקופות הפסטיבל. בקופות תחכה מעטפה על שמך הכוללת את הכרטיסים שאושרו לך וכרטיסיה מנוקבת בהתאם למספר הכרטיסים שהזמנת מראש. לקבלת הכרטיסים, אנא מסור את שם המשתמש שבאמצעותו הזמנת את הכרטיסים באתר ותעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה. אם אתה חבר באגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה או במועדון העמותה למשחקי תפקידים בישראל תתבקש להציג כרטיס חבר בעת קבלת הכרטיסים המוזלים.
לתחילת העמוד



ראיתי שיש אפשרות לקנות כרטיסים וכרטיסיות בהנחה. זה נכון?
בוודאי. חברי העמותות המארגנות: אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטזיה ועמותה למשחקי תפקידים בישראל, זכאים להנחות נאות במהלך הפסטיבל ולפניו. נוסף על כך יינתנו הנחות לחלק מהאירועים גם לחברי אמא"י (ארגון מנגה ואנימה ישראל), לקהילת טולקין הישראלית ולגולשי HPortal. הנחות נוספות יינתנו ברכישה מוקדמת גם לוועדי עובדים שבהסדר.
לתחילת העמוד



הנחות לחברי עמותות זה מעניין. יש עוד סיבות להצטרף אליהן?
בהחלט! חברי אגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מקבלים הנחות בכל כנסי האגודה לאורך השנה, וכן מקבלים עותק של "היה יהיה": שנתון לסיפורי מדע בדיוני ופנטזיה מקוריים, היוצא לאור בהפקת האגודה. כמו כן, זו הזדמנות פז לתרום לקידום פעילויותיה של האגודה לאורך השנה לקידום הז'אנר. אלה כוללות כנסים, הרצאות, תמיכה ביצירה מקורית, סדנאות כתיבה, מועדוני קריאה חינמיים, סיוע לארגוני חובבים נוספים, הבאת אורחי כבוד ועוד כהנה וכהנה. חברי האגודה מקבלים עדכונים שוטפים על אירועי מדע בדיוני ופנטזיה המתקיימים בארץ ומוזמנים לקחת חלק פעיל בפעילויות השונות שלה ואף בארגונם.
חברי מועדון העמותה למשחקי תפקידים בישראל מקבלים אף הם הנחות בכל אירועי העמותה, ובכלל זה כנס ביגור, עדכונים שוטפים על פעילויות לכל אורך השנה ולעתים הנחות באירועים של ארגונים קרובים.
לתחילת העמוד


בחיי, זה באמת שווה. איך אני מצטרף?
בקלות רבה. פרטים על דרכי ההצטרפות מופיעים באתרי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל
כמו כן יהיה ניתן להירשם בדוכני ההרשמה שייפתחו במתחם הפסטיבל.
לתחילת העמוד



הצטרפתי לאגודה או למועדון העמותה אך עדיין לא קיבלתי את כרטיס החבר. האם אני יכול לקנות כרטיסיה או כרטיסים בהנחה?
כרטיס החבר יישלח אליך בדואר כמה ימים אחרי ההרשמה. בינתיים הזמן את הכרטיסים שברצונך לרכוש והודע מקרה הצורך במוקד הטלפוני שטרם קיבלת את כרטיס החבר. בבואך לאסוף את הכרטיסים הצג את כרטיס החבר החדש שלך ותקבל את כל הכרטיסיות ואת הכרטיסים שהזמנת. אם כרטיסך הקבוע לא הגיע עד לתחילת הפסטיבל, גש לדוכן האגודה או העמותה ובקש שינפיקו לך כרטיס זמני.
לתחילת העמוד



אבוי, אני לא יודע איפה כרטיס החבר שלי!
חבל, אבל לא נורא. גש לדוכן הארגון שבו אתה חבר במתחם הפסטיבל והסבר את הבעיה. בדוכן יבדקו את חברותך ברשימת החברים המעודכנת וינפיקו לך בשמחה כרטיס חבר זמני.

לתחילת העמוד



עדיין לא ברור לי משהו. את מי אני יכול לשאול?
פנה אלינו בדוא"ל לכתובת tickets@iconfestival.org.il או התקשר למוקד הטלפוני שלנו, בטל' 054-2653243 או 054-5569146 . המוקד יפעל במהלך חודש ספטמבר בימים א', ג', ה' בשעות 22:00-18:00, לא כולל ראש השנה, יום כיפור וסוכות.

לתחילת העמוד

אייקון שמח!