אייקון 2013: קול קורא

אייקון 2013 – קול קורא

פסטיבל אייקון 2013, שמאורגן על ידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה והעמותה למשחקי תפקידים בישראל, יתקיים ב-24-22 בספטמבר 2013, חול המועד סוכות.

גם בשנה זו יישמר אופיו הייחודי של הפסטיבל כאחד הפרויקטים ההתנדבותיים הגדולים בישראל. סגל הפסטיבל מטפל בכל תחומי הפעילות הכרוכים בארגון האירוע – גיוס התוכן, ניהול ועיצוב אתר אינטרנט ופעילות בפייסבוק, תפעול מערכות מידע, ניהול כוח האדם, עיצוב גרפי, רכש ולוגיסטיקה, עריכת תוכן, פעילות שיווק ויחצנות, עריכת וידאו, צילום האירוע, הפעלת מוקד שירות לקוחות, ניהול כספים, תפעול יריד דוכנים, עיצוב מתחמי הפסטיבל, תפעול אולמות ועוד.

מרבית התפקידים מאוישים סמוך למועד הפסטיבל, אולם מקצתם נמשכים לכל אורך השנה. לתפקידים אלה אנו מתחילים לגייס מתנדבים כעת. אם אתם או חבריכם מעוניינים לקבל פרטים נוספים או לברר את התאמתכם לאחד התפקידים הללו, פנו אלינו בדואל manager@iconfestival.org.il ונשמח לספר לכם עוד. כל התפקידים יזכו אתכם בכניסה בחינם לאירועי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה לאורך השנה.

 

מנהל פיתוח לאתרי "עולמות 2013", "אייקון 2013"

כללי: מנהל לאתרים של פסטיבל אייקון וכנס עולמות – שני האירועים הגדולים והחשובים ביותר בסצנת המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל. מנהל האתר הוא חלק מסגל ההפקה של שני האירועים, ועובד בצוות לצד מעצב גרפי ואנשי תוכן.

הערכת זמן: עם כניסתו לתפקיד תחכה למנהל האתר עבודה אינטנסיבית על הכנת מסמך אפיון מפורט, המתייחס לעיצוב ממשק משתמש (GUI), מבנה הדפים הראשיים והמשניים, מבנה תפריט הניווט וכל הפונקציות שצריך לכלול האתר בשלביו השונים. כמו כן באחריותו להפעיל את צוות האתר בעדכון שוטף של האתר לאורך השנה (אחת לכמה ימים). הניהול השוטף של האתר ידרוש השקעה של כמה שעות שבועיות.

התפקיד כולל: עבודה עם מערכת וורדפרס עם תוכנות FTP וממשקי cPanel; התקנה של פלג-אינים ובניית תבניות עיצוב בוורדפרס; תחזוקה של תיבות הדואר בדומיינים; פתיחת הרשאות ומתן תמיכה טכנית לסגל האירוע.
דרישות התפקיד:

  • אוריינות טכנולוגית ואהבה למחשבים, רצוי ידע ב-HTML.
  • שליטה בשפות ווב נוספות, כגון CSS, JS, PHP – יתרון גדול.
  • כושר ארגון, ראש גדול וזמינות לכל אורך השנה למשך כמה שעות בשבוע.

מתלבטים אם אתם רוצים בתפקיד או מתאימים לו? חושבים לקחת את התפקיד אבל מרגישים שחסר לכם ניסיון? אל דאגה, תקבלו ייעוץ לאורך כל הדרך מאנשי סגל מנוסים! היועצים: ערן הרץ, ארכיטקט מערכות מידע ומנהל את הפיתוח של אתרי הכנסים; ארז גביש, מנהל האתר היוצא. שניהם ישמחו ללוות אתכם ולתמוך בכם עם כניסתכם לתפקיד ובזמן העבודה על האתר.

מפתח בסביבת דרופל

לצורך המשך פיתוח מערכת להזמנת כרטיסים לאירועים דרוש מתכנת בעל רקע בדרופל. התפקיד כולל כתיבת אפיון להמשך הפיתוח. ביצועו דורש כמה שעות התנדבות בשבוע.

מעצבים גרפיים

כללי: מעצבים (או סטודנטים לעיצוב) לדפוס ולרשת, בעלי ידע וניסיון באחת או יותר מהתוכנות הבאות: Photoshop, InDesign או Illustrator.

הערכת זמן: גמיש. נשמח לאמץ גרפיקאים וביצועיסטים בהתאם להיקף הזמן שתרצו ותוכלו לתרום, החל בכמה שעות לעתים מזדמנות וכלה בעבודה אינטנסיבית ומאתגרת של ימים שלמים לפני אירועים.

צוות העיצוב אחראי על כל הארט והגרפיקה של אירועי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, כגון פסטיבל אייקון וכנס עולמות. בין הפרויקטים שבטיפולו:

  • עיצובים לרשת: אתר אינטרנט ובאנרים.
  • עיצובים לדפוס: כרזות, עלונים, תוכניות לכנסים, מודעות פרסומת ומרצ'נדייז.

העבודה התנדבותית בלבד. אנחנו מזמינים אתכם, חובבי הז'אנר הבקיאים בתחומי העיצוב, להצטרף ולסייע, וכך להתנסות בפרויקטים בהיקף בינוני וגדול וליהנות מתוספת מרשימה לתיק העבודות שלכם. בנוסף תוכלו בדרך זו לעצב את "הפנים" של תחום המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל ולברוא את השפה הויזואלית שבאמצעותה נקדם אותו כלפי הציבור הרחב בישראל.

אפטריסטים

לצוות הניו-מדיה של פסטיבל אייקון וכנס עולמות דרושים עורכי וידאו בעלי רקע ב-After Effects, לצורך יצירת פרומואים לכנסים ומעברוני וידאו לטקסים השונים שיוצגו בערוצי היוטיוב, ברשתות חברתיות ובאירועים עצמם.

יחצ"נות

לצוות השיווק של אייקון דרושים אנשים בעלי כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב, לצורך הפקת קומוניקטים ועבודה שוטפת מול עיתונאים.