אייקון צעיר

לכם, החובבים הצעירים, מציע אייקון השנה מגוון רחב של אירועים: משחקים לוח ומשחקי תפקידים, טורנירים, סדנאות ופעילויות אחרות שהכנו במיוחד בשבילכם. לבד, עם חברים או עם ההורים, האקשן השנה לא ייפסק לרגע, כי מנוחה זה לזקנים. צעירים עוד יותר? בשטח הפסטיבל מחכה לכם "הוביטון": חדר מנוחה להורים ולילדים רכים, עם משחקים מותאמים לגילם, מדריכים ושולחנות מנוחה להורים. אירועים מומלצים לילדים:

משחקי תפקידים
סדנאות
משחקי לוח
אירועים אחרים

 

משחקי תפקידים

לעולם לא מוקדם מדי להתחיל לשחק משחקי תפקידים. השנה הכנו במיוחד בשבילכם, ילדים וצעירים ברוחם, שפע של משחקים שולחניים וחיים בכל יום מהבוקר עד שעות אחר הצהריים המאוחרות. כאן תוכלו להנחות משחקים לילדים אחרים בני גילכם, לסיים בעולמות רחוקים, ולפתור תעלומות מסמרות שיער. שלפו קוביות, חגרו את החרבות – ההרפתקה מתחילה.

עונת ציד המגבות (משחק תפקידים שולחני): מגבות הן הבסיס של התרבות הגלקטית. בלעדיהן לא היו מסתובבים בינינו כל כך הרבה טרמפיסטים שנמלטו ממבטה של מפצפצת החרקים הרעבתנית מטראאל. אתם הנבחרים, שמסכנים את חייכם כדי להביא את הסיבים שמהם אנחנו מכינים את מגבות האיכות היקרות. (2,10, 12:00; 3.10, 10:00) לגילאי 15-9.

א.ל.י.ס בארץ הפלאות (משחק תפקידים שולחני): אתם סוכנים חשאיים חדשים בארגון א.ל.י.ס, שמטפל בכל דבר חריג – ומה יותר חריג מהיעלמות כל הארנבים בעולם? אתם רואים ארנב בודד רץ לתוך בור ענק ונעלם. האם תעזו להיכנס? (2.10, 12:00; 4.10, 10:00) לגילאי 15-9.

כוכב CML-2102 (משחק תפקידים שולחני): זמן רב עבר מאז הפעם הראשונה שרגל אדם חצתה את הסטארגייט. מאז חקר המין האנושי עולמות חדשים ולא מוכרים, אבל עלינו להמשיך לחקור – ומי כשיר למשימה הזו יותר מכם? (3.10, 10:00; 4.10, 10:00) לגילאי 15-9.

שותפות גורל (משחק תפקידים שולחני): משחק משותף להורים ולילדים. אתם והיחידה ההורית הנבחרת שלכם (גם דודים יתקבלו) מוזמנים לחלוק דמות בהרפתקה קלאסית שתבהיר להם סוף סוף מה עושים עם כל הספרים והקוביות האלה. מגיל 9 ומעלה.

צרות צרורות בארץ הפלאות (משחק תפקידים חי): משהו נורא קורה בארץ הפלאות. חבורת גיבורים יוצאת למסע מופלא כדי לגלות – למה הצרות צרורות בארץ הפלאות? מגיל 9 עד 15.

ילדים מריצים לילדים – אירוע למנחים מתחילים ולשחקנים בכל הגילים. (משחק תפקידים שולחני): מנחים משחקים בבית לחברים? תמיד חשבתם שגם אתם יכולים להנחות משחק תפקידים אבל לא יצא לכם? רוצים לשחק תחת מנחים צעירים בראש שלכם? הרפתקה מגניבה במיוחד שכתבו מנחי הילדים הטובים ביותר. מגיל 9 עד 15.

זירת הקרבות: גם השנה מזמין אתכם פסטיבל אייקון לנסות את כוחכם בזירה. לאורך היום יתקיימו במקום פעילויות רבות המיועדות גם לילדים, כולל שיעורים בשימוש בנשק וקרבות של הורים וילדים בליווי מדריכים. במקביל תוכלו לצפות בקרבות ראווה של גלדיאטורים חסונים ואמזונות אימתניות במאבק לחיים ולמוות – רק בלי החלק של המוות.

סדנאות

הכינותי מראש: סניץ' ושרביט: קוסמים ומכשפות – הכניסו את המטאטאים לארון, תלו את הכובעים על הקולב ובואו לסדנת יצירה עם מגישת תוכנית הטלוויזיה היצירתית והאהובה של הטלוויזיה הלימודית משנות ה-70 – בתיה עוזיאל מגיל 13 ומעלה.

אוריגמי: לאור ההצלחה, סדנת האוריגמי של דפנה קירש של אייקון חוזרת. כאן נעבוד שלב אחר שלב ליצירת דגמי אוריגמי הקשורים לעולם המדע הבדיוני והפנטזיה. מגיל 7 ומעלה (מגיל 6 בהדרכת מבוגר).

צריבת מראות: הסדנה של עדי בראון חוזרת. עצבו לעצמכם מראה אישית ובדרך גלו דברים מרעננים על עצמכם, תוך שימוש בתכנים הלקוחים מיצירות פנטזיה מוכרות. מגיל 10 ומעלה.

המדריך לבא-הכנס המתחיל: כאן תגלו, באי אייקון הטריים, מהו כנס מדע בדיוני ופנטזיה ואיך משתמשים בו? בהנחיית עדן הר-דגן וג'ורג'ט, מרצות בעלות תואר שני בהתנדבות מצטיינת ודוקטורט בהסתדרות בכנסים.

פיסול בפלסטלינה: דרקוני פרן: רותם ברוכין תלמד אתכם לפסל בפלסטלינה את הדרקונים של אן מק'קאפרי מסדרת פרן (מעוף הדרקון והמשכיו). אם יישאר זמן אולי יצטרפו אליהם רוכב או רוכבת קטנים. מגיל 7 ומעלה.

אני, רובוט: מאז ומתמיד חלמתם ללמוד בבית ספר למכשפים צעירים? כל חייכם שאפתם ללחום בדרקונים או לטייל בחלל? אמן הקומיקס אורי פינק יראה לכם איך לעשות קומיקס על הרפתאותיכם בעולמות בדיוניים.

משחקי לוח

כל שעות היום תוכלו לשחק בפונדק במשחקי לוח מגוונים, לילדים ולמבוגרים. חפשו גם ברצועת הטורנירים ומשחקי הלוח שלנו – רובם מתאימים לבני נוער וחלקם גם לצעירים יותר.

סדנת המתיישבים של קטאן: בואו ללמוד מלירן שובל איך לשחק באחד ממשחקי השולחן הכי אהובים ומפורסמים בעולם. כאן תוכלו לסחור עם שחקנים אחרים, לבנות את המושבות שלכם – ולכבוש את האי. אנו נלמד אתכם את כללי המשחק ונסיים הסבב אחד מלא. מגיל 9 ומעלה.

טורניר המתיישבים של קטאן: בואו להוכיח לכל שחקני הסטלרס שאתם הלורד האמיתי של קטאן, באחד ממשחקי השולחן האהובים ביותר! לזוכים יחולקו פרסים, אבל בינינו – הניצחון הוא הפרס האמיתי. מגיל 9 ומעלה.

עוד משחקים: טורניר מנצ'קין בין כוכבים טורניר סופר מנצ'קין סדנאות מג'יק (כל יום בשעה 14 ו-18)

 

אירועים אחרים

דאק קווסט: נקמתו של הקוואק – משחק משימות: משחק משימות חובק פסטיבל שמטרתו העיקרית היא לעשות שטויות. במהלך המשחק עלולים השחקנים למצוא את עצמם רוקדים כמו תרנגולת, מארגנים מסלול דוגמנות ספונטני, מנהלים קרב יריות אצבע, מטרידים את סגל הפסטיבל או נראים טפשי באופן כללי. ניתן לשחק את המשחק ביחידים, בזוגות או בקבוצות. פרטים בעמדת הרישום או במודיעין.

מכשפת הזהב: ב-4 באוקטובר 1986 נלכדים בני משפחת אושירומיה על האי רוקנג'ימה בשעת סערה, ונרצחים בזה אחר זה באופן מסתורי. אושירומיה באטלר מוצא את עצמו לכוד במשחק אינסופי בניסיון לגלות את הרוצח, כשבינתיים קורה עוד דבר מוזר – כולם מתחילים לרקוד ולשיר. הופעה מוזיקלית עשירה וסוחפת, עתירת שירים וריקודים.

תחרות התחפושות: אם אתם אוהבים להתחפש – זה המקום והזמן שלכם. בואו להפוך את הפנטזיה למציאות ולהקים לתחייה את הדמויות האהובות עליכם בדרך הכי מוצלחת ומקורית. במהלך הפסטיבל תוכלו לעלות לבמה, להלהיב, להצטלם, לזכות בפרסים – והכי חשוב – ליהנות מתהליך ההכנה.

חידון הקומיקס הגדול: חידון סופר מגניב, עם פרסים מגניבים לא פחות, לכל אוהבי ז'אנר הקומיקס. בואו להראות את הידע שלכם – ההנאה מובטחת!

הוביטון: משחקיה לגיל הרך: במהלך הפסטיבל יופעל חדר משחקייה להורים עם ילדים. מטרתו היא להעניק לכם, ההורים, מקום שקט לשבת בו עם הילד ולהעסיק אותו בפעילויות יצירה מגוונות לפני שתצאו בחזרה להמולת הפסטיבל. בחדר תמצאו הפעלות יצירה שונות ומשחקים לגיל הרך ושולחנות עם כיסאות למנוחה עבור ההורים.