החידה השבועית

חידות פרס גפן נושאות פרסים

לקראת פרס גפן – חידות שבועיות בדף הפייסבוק של אייקון – http://www.facebook.com/Festival.Icon

כל יום שני וחמישי, מ-‏9 באוגוסט ועד ל-‏27 בספטמבר, רגע לפני פסטיבל "אייקון 2012: תגליות", תפורסם כאן ובדף הפייסבוק של האגודה חידה הנוגעת ליצירות המועמדות לפרס גפן השנה. בכל חידה יובא ציטוט מאחד הספרים המועמדים לשלב הסופי של הפרס, והמשתתפים יתבקשו לזהות את המקור. בין הפותרים נכונה יוגרלו עותקים של ספרים אחרים מאותה קטגוריה. על כל חידה תוכלו לענות עד לחצות הלילה שלפני פרסום החידה הבאה, פרט לחידה האחרונה שעליה יהיה ניתן לענות עד ל-‏30 בספטמבר בחצות. ההשתתפות בחידון אסורה על הסופרים, חברי ועדת הפרס, וחברות ועד האגודה ובני משפחותיהם. את התשובות – שם הספר ושם הסופר – יש לשלוח לדוא"ל geffen.awards@gmail.com, בצירוף שם מלא ומספר תעודת זהות, כדי למנוע התמודדויות כפולות. שמות הזוכים והתשובות הנכונות יפורסמו לפני הפסטיבל, ובמהלכו יוכלו הזוכים לאסוף את הספרים מדוכן האגודה.

 חידות מדע בדיוני נושאות פרסים

מבינים במדע בדיוני ובפנטזיה? רוצים לזכות בפרסים שווים? אנחנו כאן כדי להעשיר את ספריית ה-DVD הביתית שלכם עם סרט חדש בכל שבוע!

מדי שבוע מתפרסמת חידה נושאת פרסים בדף הפייסבוק של פסטיבל אייקון בכתובת: http://www.facebook.com/Festival.Icon

את פתרון החידה שלחו אל riddle@iconfestival.org.il. בצירוף שמכם המלא וכתובתכם למשלוח הפרס, עד למועד האחרון להגשת הפתרונות כמפורסם בדף הפייסבוק שלנו.

החידות מתפרסמות בפייסבוק בימי שני.

 ההשתתפות אסורה על סגל פסטיבל "אייקון 2012: תגליות" ובני משפחותיהם.