יריד הדוכנים

 

למידע על הפעלת דוכן במסגרת יריד הדוכנים של הפסטיבל, ניתן ליצור קשר עם עפר מתוקי, מנהל יריד הדוכנים. אנא ציינו את פרטי העסק / הדוכן ופרטים ליצירת קשר עמכם באמצעות המייל yarid@iconfestival.org.il .

הפסטיבל מאפשר הקמה של דוכן בהתאמה אישית לצרכים שלכם ובתעריפים אטרקטיביים.

 

דוכנים בפסטיבל אייקון 2012: תגליות

מרכז הספר הזול

בדוכן של חנות הספרים מהתחנה המרכזית הישנה בתל אביב תמצאו מבחר עצום של ספרי מדע בדיוני ופנטזיה מהוצאות הספרים המובילות בארץ, במחירים מפתיעים במיוחד.

מאנקי טיים


מאנקיטיים היא המוציאה לאור של מבוכים  ודרקונים, משחקי הכס, ומאנצ'קין בין כוכבים בעברית.

אצלנו תמצאו את משחקי התפקידים, קלפים,  נשקים למשחקים חיים, מינאטורות, ומשחקי הלוח המובילים בעולם. כל תחומי המשחק והתחביב מיוצגים וזמינים אצלנו במחירים מפתיעים…

בואו לבקר, נשמח לראותכם בפסטיבל.

 

הקוביה

פורטל רכישות און-ליין המציע מבחר ענק של משחקי תפקידים, קלפים, מיניאטורות, משחקי לוח ואסטרטגיה. מגוון מוצרים עצום בכל תחומי המשחק השונים, החל במבוכים ודרקונים ובעזרי משחק וכלה במשחקי לוח אסטרטגיים. המוציאים לאור של "המתיישבים של קטאן" והמקור שלכם לכלל המותגים המובילים. חפשו אותנו בפייסבוק: הקוביה משחקים. אתר הבית של הקוביה: http://www.hakubia.com

אוטקושופ


חנות אינטראקטיבית חדשה שנפתחה בסוף 2010. צוות החנות פותח דוכנים בשלל הכנסים של האנימה והמדע בדיוני ופנטזיה הנערכים מידי שנה בארץ. בין המוצרים הנמכרים באתר ובדוכנים: פוסטרים, גלויות, מדבקות, פיגרים, פלאשים, שרשראות, טבעות, שעונים, סיכות, חולצות, מחזיקי מפתחות, קלפים, מחברות ועוד (את מלוא הפריטים ניתן לראות באתר) מחירי החנות הינם זולים ונוחים לכל כיס ובאים לספק את קהל הלקוחות. צוות החנות זמין לשאלות 24\7 במתן תמיכה באתר וביצוע הזמנות פרטיות למוצרים שאינם במלאי במייל: OtakuShop@mail.com או בסלולר: 0546884018 אתר החנות: www.OtakuShop.co.il או בפייסבוק: www.facebook.com/0takuShop

ינשוף ספרים

במרתף של ינשוף תמצאו את חנות המדע הבדיוני והפנטזיה הגדולה והיחידה בישראל. אלפי ספרים וסרטים, קומיקס, משחקי תפקידים, פריטי אספנים, מנגה, מגזינים, וכמובן אירועים שונים: מהקרנות סרטים ועד פגישות עם סופרים. ינשוף ספרים, חנקין 2 רעננה, 077-5600434.אתר ינשוף ספרים: http://www.yanshuf-books.co.il/

קומיקאזה

חנות הקומיקס קומיקאזה, הגדולה והותיקה בישראל,  מביאה מבחר עצום של חוברות וספרי קומיקס ומוצרים נילווים (מרצ'נדייז) מתחום הפנטזיה, המד"ב וגיבורי העל. כמו כן בדוכן יהיו מוצרים של סדרות טלויזיה אהובות כגון באפי, ד"ר הו, מסע בין כוכבים, משפחת סימפסון, של סרטים כגון משחקי הרעב, מלחמת הכוכבים, של סרטי אימה ומשחקי מחשב. בנוסף יהיו בדוכן מוצרים מוזלים ומבצעים מיוחדים לכבוד אייקון!

הפייסטוס

מוצרים למשחקי תפקידים חיים: גלימות, שריונות ונשקים עוברי בתל"ן.  יש אפשרות להזמנות בהתאמה אישית.

אתר: www.larp.co.il

תומר פוסטרים

מאגר הפוסטרים הגדול בארץ, הכולל כרזות קולנוע , סדרות ,מוסיקה, אומנות, פנטזיה, צילומים ועוד. במיוחד ליריד- פוסטרים במחירי מבצע חסרי תקדים, ובנוסף תכשיטים של חברת Alchemy , טלאים, מדבקות וסיכות, חולצות של להקות רוק כבד ומטאל, ועוד ועוד.

הנכם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ,נתראה בפסטיבל. http://www.tomerposters.co.il

קטרין ואלכסיי

רוני אוסלנדר

הדוכן של יהודית ודוד

ברשותנו מבחר גדול ואיכותי של ספרי מדע בדיוני, ספרים נדירים שנשכחו או אזלו ולא ניתן להשיגם.  אצלנו בדוכן, תוכלו למצוא ספרים שהיו פעם, ספרי אספנות אך גם חדשים יותר – כולם "יד שנייה".

ניתן גם להשיג ספרים מתחומים שונים.  ניפגש בפסטיבל .

סולאר קטאליסט

"כשהמדע הבדיוני יוצא לחקור את עולם הפנטזיה".

בדוכן "סולאר קטאליסט" יימכר ספר משחק התפקידים הישראלי המקורי "חץ הזמן" בהנחה מיוחדת לפסטיבל בלבד! בנוסף, כל רוכש יקבל 3 קוביות ייעודיות למשחק, סימנייה וסטיקר מיוחדים של "חץ הזמן". http://www.realms.co.il

יובלים

בתור סופר ומוציא לאור – אפשר לקבל אצלנו מידע על הוצאה לאור, כתיבה בכלל ומד"ב בפרט. חובבי כל מחוזות העתיד והדמיון מוזמנים! שיהיה לכולנו פסטיבל מוצלח, מהנה ומרתק!

אלון פרנקל: סופר, חובב מד"ב, מייסד "יובלים – הוצאה לאור".

טלי ורוני

הדוכן שלנו הוא דוכן יצירה עצמאית ברוח פנטזיה, המוכר ציורים, פוסטרים, תכשיטים ואביזרים עבודת ידינו. אתר: http://trollgirl.deviantart.com/gallery/

אילה בגדים

אילה מעצבת בגדי פנטזיה ותחפושות, שמלות של פיות וסגנון ימי הביניים. העיצובים עשויים קטיפה וכוללים גלימות קוספליי, מעילים ובגדי לוליטה.

 

עמותת המקור

עמותה לקידום קוד פתוח ותכנה חופשית.

הקוד הפתוח הוא המקום שבו המדע הבדיוני והפנטזיה נפגשים עם עולם המחשבים, מקום של חדשנות והנאה. בואו לראות מהו קוד פתוח, להתנסות במערכות השונות, לראות איך מתקינים מערכת מאפס ולגלות למה מה הופך את רלוונטי מתמיד בעולם של ימינו. בדוכן תמצאו דיסקים של גרסאות הפצה שונות, תקבלו קישורים לקהילות הקוד הפתוח הפעילות בארץ, ותגלו מדוע הקוד הפתוח הוא המדע הבדיוני של עולם המחשבים.

עמותת המקור – עמותה לקידום קוד פתוח ותכנה חופשית

אובונטו ישראל – קהילת אובונטו בישראל – http://ubuntu-il.org

אברהם יעקוב

CMJ הפקת מקור

הוצאת כתב

הוצאת "כתב" הנה הוצאה הנותנת בית חם לאותם יוצרים שהוצאות הספרים הממוסדות מתעלמות מהם. התחרות השנתית של הסיפורים הקצרים שהיא מקיימת הפכה למסורת חשובה מאין כמוה. מספר ספרי פנטזיה ומדע בדיוני איכותיים מככבים במגוון הספרים שהוציאה לאחרונה לאור, לצד רומנים, ספרי עיון ושירה.

 

 

יוצרים:

 

עדי הרוש


תכשיטים ואקססוריז עשויים בעבודת יד מכל הסוגים, לאוהבי קלאסיקה, אנימה ופשוט כל מה שיש בו גיק-שיק. https://madeedee.storenvy.com

Devil's Jewel

בדוכן יימכרו תכשיטים יחודיים בהשראת הסטימפאנק / דיזלפאנק, גותיקה וספרות. בנוסף יהיו גם מיניאטורות של רובוטים מ fallout 3 בעבודת יד.

דף הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/DevilsJewel

חנות האטסי שלנו: http://www.etsy.com/shop/DevilsJewel

ליהי קרני

שתי יוצרות עצמאיות שעוסקות בעבודות יד מכל הסוגים – כאן תוכלו למצוא חולצות, תכשיטים, אקססוריז, פוסטרים ושלל דברים יפים והפתעות מעולם המד"ב והפנטזיה, או בקצרה: דברים לגיקים מכל הסוגים והגילים! בואו להתאבזר, לקשקש ולהתחדש. https://www.facebook.com/MyCheekyCreatinsIsrael

Halo's Art

דוכן עבודות-יד הפועל בקניונים ובירידים שונים ברחבי הארץ. בדוכן נמכרים ★מגוון אקססוריז מיוחדים [שרשראות, עגילים, צמידים, קולרים..] בובות-בד כובעים מיוחדים מגניבים וחמודים~ כריות ועוד★

אתר אמן: halosart.com

Splendour Creative

אקססוריז אלטרנטיביים המיוצרים בעבודת יד ובאופן ייחודי – בסגנונות סטימפאנק, ניאו-ויקטוריאני, ניאו-גותי ועוד. לינק לדף שלנו: http://www.facebook.com/SplendourCreative

קרן קוזלוב

K Creatures- מותג תכשיטי פימו יחודי. מוצרים מכול הסוגים, החל מהנוקמים לאנימות החמודות והמתוקות שמציפות את יפן. מאכלים מיניאטוריים ויצורים חמודים, סיפורי דיסני בתור שרשראות ועוד.

מתחם ה"אורבן גילדה" למען בעלי חיים


מתחם ה-Urban Art Guild – אמנות אורבנית. שילוב מעצבים מיוחד בין סטימפאנק ללוליטה, גות'יק שיק וגיק שיק. אוריון, ליה מריונטה, לורד מנסטר, לולז וסגנוני. מעצבים לכם אומנות.

לירון בלנק

בואו לגלות את הקסם, עצים מכושפים, קמעות ואפילו פיות – ב-white wood הכל יכול להיות. פיקסים, פיות, קמעות, ספרי צללים, כדורי בדולח, קלפי טארוט ועוד.

כובעי עינב

כובעי פליז מעוצבים כשלל חיות, דמויות פופולריות, יצורי פנטזיה וכל העולה על הדמיון! בדוכן ניתן למצוא גם כריות, בובות, כפפות ושלל אביזרי לבוש מגניבים המושפעים מיפן, משחקים והתרבות הפופולארית. עשויים בעבודת יד, כל כובע מיוחד ושונה. מעוניינים בכובע בעיצוב שלכם או דמות מיוחדת? מוזמנים לפנות אליי עד 5 ימים לפני אייקון – ואכין אותו עבורכם!

דף הפייסבוק: www.facebook.com/EinavHat

חנות אונליין: http://www.etsy.com/shop/EinavIzack

טל רודין


דוכן תכשיטי האלות של טל רודין הוא פינה קטנה של קסם ויופי. תכשיטים ומביילים בהשראת הטבע, קסם, פיות ותקופות עתיקות. הדוכן בקומת הביניים השמאלית בתוך האשכול.

דף הפייסבוק: http://www.facebook.com/Goddess.Jewelry.T.R

 

קהילת הרובוטריקים

רוזלין

לאה שפרן

.Geekest manicures. Ever

נעה פז


צוות מעצבות מהאוניברסיטאות הטובות בארץ, מוכרות מוצרים מושפעי-יפן (בובות, כובעים מיוחדים, חצאיות לוליטה, אקססוריז ועוד). ניתן לראות את המוצרים באתר http://maychu.wix.com/desu או בקבוצה בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/154725347935953/

יוני ארז

בדוכן ימכרו מוצרי אנימה שונים (דרגונבול זי, נארוטו, ועוד).

מירון לביא


הפנזין הצעיר והמטורלל מהדרום זוכה לדוכן הראשון שלו! תבואו! כן, כן, אתם! אל תתביישו! יהיו צחוקים, שטויות, מתכונים, סיפורים מרגשים ועוד!

עמית יזהר


http://www.facebook.com/idzuhare
קישוטים, קמעות, כפתורים, בדיחות ובובות עבודת יד לחובבי הומור, אנימה, פנטזיה ומד"ב.

הרמוני


הדוכן הצבעוני והמהנה ביותר בפסטיבל. כאן תוכלו ליהנות מציורי פנים וגוף ברמה הגבוהה ביותר, עיטורי חינה הודית אותנטיים וקעקועים זמניים ייחודיים ובהתאמה אישית. למה שלא תוסיפו עוד צבע לחוויית הפסטיבל שלכם? הנחה לקוספליירים – כדי שתוכלו ליצור את הדמות המושלמת, תנו לנו לאפר אתכם לפי הדרישות המדויקות של הדמות – אנא הביאו עמכם תמונה צבעונית של הדמות לדוכן.

זאמלונג

זאמלונג – קבוצה של סטודנטים ממכללת שנקר, המציגים את חוברת הביכורים  פרי עטם – "פצעים". בנוסף תוכלו לרכוש בדוכן חוברות קומיקס שונות ואישיות שיצרו חברי הקבוצה.

 

להלן רשימת "דוכני הבית" של הפסטיבל:

דוכן האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה

בדוכן יימכרו גליונות "היה יהיה" – אוסף סיפורי המקור האיכותי שמפיקה האגודה, יוצעו סטיקרים מגניבים וסיכות, וכמובן יהיה אפשר להירשם או לחדש חברות באגודה וליהנות מתעריפים מוזלים לכל אירועי הפסטיבל. כמו כן תוכלו להירשם למכתב החודשי של האגודה ולקבל עדכונים חודשיים במייל על כל מה שחם בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל.

לפרטים נוספים על האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה: www.sf-f.org.il.

 

דוכן העמותה למשחקי תפקידים בישראל

בדוכן יהיה אפשר להצטרף למועדון העמותה, להצטרף לפעילויות השונות שמארגנת העמותה וליהנות מתעריפים מוזלים לכל אירועי הפסטיבל.

לפרטים נוספים על העמותה למשחקי תפקידים בישראל: www.roleplay.org.il.

 

דוכן אמא"י – ארגון אנימה ומנגה ישראל

כאן תוכלו להצטרף בחינם למועדון החברים של אמא"י, המקנה הנחות לאירועי האנימה והמנגה בפסטיבל אייקון ובכנסים לאורך כל השנה – ביניהם כנסי הדגל "הארוקון" בפורים וכאמ"י בחופשת הקיץ.

לפרטים נוספים על אמא"י: www.anime.org.il.

 

דוכן יד שניה

מארגני פסטיבל "אייקון 2012: תגליות" מעמידים דוכן יד שניה כשירות לקהל המבקרים, במטרה לאפשר למעוניינים בכך להציע פריטים למכירה, כגון ספרים, חוברות קומיקס, פוסטרים, סרטים, דגמים, אקשן פיגרס ועוד.

כל הפרטים בעמוד דוכן יד שניה.