בחירות לארגוני חובבים

בחירות לאגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה

 

 

 

 

חדר הסדנאות, 3 באוקטובר בשעה 20:00

במסגרת האסיפה הכללית יינתנו עדכונים מפורטים על הנושאים החמים שעל הפרק וייערכו הבחירות השנתיות לוועד האגודה ולוועדת הביקורת. זה המקום הטוב ביותר לשאול חברי הוועד את השאלות שטורדות את מנוחתכם ולהשפיע על מדיניות האגודה ועל הכיוון שאליו תפנה. מומלץ להשתתף!

לפני האסיפה נקיים בפונדק פורום שולחן עגול הפתוח לכל, בנושא: שינויים בפרס גפן.

לפרטים נוספים על הבחירות לועד האגודה אנא לחצו כאן

 לפרטים נוספים על מפגש השולחן העגול אנא לחצו כאן

 

 

 

 

בחירות לועד אמא"י

קדנציה 2012-2013, סיבוב שני

מתחם עירוני – קומת כניסה – כיתה 2, 3 באוקטובר בשעה 18:00

עד ה-26.09 יכול כל חבר אמא"י רשום שחברותו בתוקף ושמלאו לו 18, להגיש את מועמדותו לחברות בוועד אמא"י. הבחירות עצמן תתקיימנה במסגרת האסיפה הכללית של הארגון, העתידה להתקיים ביום רביעי ה-03 באוקטובר, בשעה 18:00, במסגרת פסטיבל אייקון 2012.

פרטים על אופן הגשת המועמדות וכלל הסוגיות הקשורות בבחירות, ניתן למצוא בפורום הבחירות הרשמי שנפתח. חשוב להדגיש כי על המועמדים לקרוא את חוקי הבחירות, אשר פורסמו בפורום, ומלא אחרים במלואם.

בפורום הבחירות המועמדים יוכלו להציג את עצמם, את מצע הבחירות שלהם ואת השקפת עולמם, ולענות על שאלות חברי קהילה בנושאים שונים. במעמד הבחירות עצמן, קודם ההצבעה, כל מועמד יזכה להציג עצמו ואת מצעו בפני באי האסיפה ולענות על שאלות הקהל. בסיום סבב ההצגה העצמית תתקיים הצבעה חשאית של כלל בעלי זכות ההצבעה – חברי אמא"י בני 17 ומעלה שחברותם בתקוף. בסיומה תבוצע ספירת קולות והכרזה על המנצחים.

זוהי הזדמנות פז עבור מי הרוצה לממש את חזונו ולהשפיע על הארגון ועשייתו המגוונת למען תחום האנימה, המנגה ותרבות האוטקו בארץ, ולמען קהילת המעריצים הסובבת תחומים אלו. לכן אנו מבטיחים כי חברי וועד הארגון ישמחו לענות על כל שאלה הקשורה בטבע עבודתו של חבר וועד ו\או מה כולל תפקיד זה ברמה המעשית.
פורום בחירות: http://amai.org.il/forum/viewforum.php?f=61
תקנון בחירות: http://amai.org.il/forum/viewtopic.php?f=61&t=3639