אטרקציות, חובבים ומופעים

אייקון הוא הפסטיבל הגדול בישראל למדע בדיוני ולפנטזיה, ואיך יכול להיות פסטיבל בלי אטרקציות, בידור ואווירה טובה? גם השנה אנו מציעים לכם מגוון רחב של מופעים ואירועי בידור לקהל הרחב ולקהילת החובבים. בואו להשתתף במופעי מוזיקה ובידור, להתחרות בתחרות תחפושות, ולחזות בהפקת הענק המצולמת: "משחקי קרוסאובר – פרק הגמר". והפעם חידוש מיוחד – רצועה שלמה של אירועי אימפרוביזציה ומשחק, הכוללת שעשועונים, הצגות וסדנאות.

  1. משחקי קרוסאובר – פרק הגמר

    מה קורה כשסוגרים בבית אחד את באטמן, סנייפ, זינה, הנסיכה ליאה, ספייק ואחרים?

    משחקי קרוסאובר היא תכנית הריאליטי המטורפת ביותר בעולם המדע הבדיוני והפנטסיה. בפרק הגמר, שיוקרן בלעדית בפסטיבל אייקון, נזכה לראות את הרגעים המרגשים והחשובים של העונה. האהבות, התככים, המשימות המשונות, ההדחות וכל מה שעבר על המתחרים בדרך לגמר הגדול. מי ינצח? בואו לגלות בהפקת הענק של הפסטיבל – הפקת מקור מבית היוצר של גיא בוסקו ואחרים.

  2. תחרות תחפושות

    אין פסטיבל מדע בדיוני ופנטזיה בלי תחפושות, ואם כבר התחפשנו – למה לא לחלק פרסים? פסטיבל אייקון פותח למענכם השנה תחרות תחפושות בסימן מדע בדיוני ופנטזיה. בואו להפוך את הפנטזיה למציאות ולהקים לתחייה את הדמויות האהובות עליכם בדרך הכי מוצלחת והכי מקורית. בשיא האירוע יעלו על הבמה כל המתחפשים ויציגו את תלבושותיהם לקול תשואות הקהל.

  3. עם לייזרים בעיניים לא קונים במכולת

    ליאת שחר-קשתן

    אז קמת בבוקר וגילית שאתה יכול לעוף, להזיז דברים בכוח המחשבה או להפוך לנוזל דמוי ארטיק נמס. אתה לא סופרמן, לא ספיידרמן, רק בחור רגיל עם כוח על חדש. מה עכשיו? האם היית מסתיר את הכוח שלך או חושף אותו לשירות הציבור? האם לציבור יש כלל צורך בכוח שלך? בהרצאה נדבר על האפשרויות העומדות בפני אנשים רגילים שגילו או קיבלו פתאום כוח על חדש, ונגלה איפה טלקינטים חותמים אבטלה.

  4. מופע: מכשפת הזהב

"בלב הסערה, קולם של השחפים נעלם בחשכה, ובשעת חצות המכשפה תקום לתחייה ותגבה את החוב".

ב-4 באוקטובר 1986 נלכדים בני משפחת אושירומיה על האי רוקנג'ימה בשעת סערה, ונרצחים בזה אחר זה באופן מסתורי. כולם מאמינים שכך מגשימה את עצמה האגדה המשפחתית על אודות המכשפה ביאטריס – כולם מלבד אחד, אושירומיה באטלר שמסרב בתוקף להאמין במכשפה. הוא מוצא את עצמו לכוד במשחק אינסופי בניסיון להוכיח שמעשי הרצח נעשו בידי אדם ולא בקסם. אך מלבד הרציחות קורה עוד דבר מוזר – כולם מתחילים לרקוד ולשיר.

חזרה לעמוד טעימות ראשונות