פסטיבל אייקון 2015

facebook

facebook

youtube

twitter

משתתפי יריד הדוכנים

מועדון ההנחות של יריד הדוכנים בפסטיבל אייקון

הדוכנים המסומנים בכוכבית יעניקו 10% הנחה למציגי כרטיס חבר תקף במועדון העמותה למשחקי תפקידים בישראל ובאגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה.

MonkeyTime

מאנקי טיים

מאנקי טיים היא המוציאה לאור הישראלית של מבוכים ודרקונים והמפיצה הבלעדית של משחקי לוח וקלפים דוגמת מנצ’קין, משחק הלוח של משחקי הכס ועוד. בנוסף תוכלו למצוא בדוכן שלנו מגוון גדול ויפה של מוצרי לארפים ונשק.

hakubia

הקוביה

פורטל רכישות און-ליין שמציע מבחר ענק של משחקי תפקידים, קלפים, מיניאטורות, משחקי לוח ואסטרטגיה. מגוון מוצרים עצום בכל תחומי המשחק השונים, החל במבוכים ודרקונים ובעזרי משחק וכלה במשחקי לוח אסטרטגיים. המוציאים לאור של “המתיישבים של קטאן” והמקור שלכם לכל המותגים המובילים. חפשו אותנו בפייסבוק: הקוביה משחקים.
לאתר הבית של הקוביה

freak

פריק

פריק, אחת החנויות הוותיקות ביותר בארץ בתחום, מעניקה לכם מלבד מוצרים מצוינים גם שנים של ניסיון ואחריות. דוכן פריק מציע מגוון רחב של משחקי קלפים שונים (יוגיהו, פוקימון, מג’יק), כמו גם מגוון רחב של משחקי קופסה למיניהם, ספרי משחקי תפקידים ועוד.

The Kingdom-Logo Final-1

הממלכה

הממלכה היא חנות התחביב החדשה בישראל, הפועלת ממשכננו החדש בחנקין 10, הוד השרון. טל’ 09-8946404.
הממלכה מתפרסת על פני עשרות עולמות דמיון וכיף ללא הפסקה. בחנות ובדוכן שלנו תמצאו מבחר של משחקי לוח, קלפים, מיניאטורות, קומיקס, ציוד/נשקי לארפים, פיגורינות, לבוש, תכשיטים ומבצעים מדהימים. כמו כן, במיוחד לכבוד אייקון, אנו נותנים מתנה “חינם” לכל הבאים והקונים אצלנו.

Yanshuf

ינשוף

במרתף של ינשוף תמצאו את חנות המדע הבדיוני והפנטזיה הגדולה והיחידה בישראל. אלפי ספרים וסרטים, קומיקס, משחקי תפקידים, פריטי אספנים, מנגה, מגזינים, וכמובן אירועים: מהקרנות סרטים ועד פגישות עם סופרים. ינשוף ספרים, חנקין 2, רעננה. טל’ 077-5600434.
לאתר שלנו

Yoav

מרכז הספר הזול

בדוכן של חנות הספרים מהתחנה המרכזית הישנה בתל אביב תמצאו מבחר עצום של ספרי מדע בדיוני ופנטזיה מהוצאות הספרים המובילות בארץ, במחירים מפתיעים במיוחד.

Comicaza

* קומיקאזה

בקומיקאזה אפשר להשיג קומיקס אמריקאי, אירופי ויפני ואת החוברות והספרים החדשים ביותר שיוצאים לשוק היום. בנוסף ניתן למצוא פריטים נלווים כמו אקשן פיגרז, פוסטרים, פסלים, חוברות אספנות ועוד.
נשמח לראותכם בחנות שלנו בדיזנגוף סנטר לאחר סיום פסטיבל אייקון!

CNV

* CNV

בדוכן “קומיקס וירקות” נמכור קומיקס, מנגות, בובות וכל מיני מרצ’נדייז שקשורים לעולם הקומיקס והמנגה.
לאתר שלנו

לימור

לימור שטרן תכשיטים

בדוכן יוצגו תכשיטים בעבודת יד, טבעות, שרשראות, צמידים, עגילים, ועוד הפתעות!
כמו בכל שנה יהיה ניתן להזמין תכשיטים בהזמנה אישית!
זה המקום שלכם לדמיין – ושלי ליצור. (:

Tali

Goblin Market

הדוכן מציע מגוון של תכשיטים עבודת יד והדפסים של ציורים שלי בנושאי פנטזיה.

סרוגי

* סרוגי

סרוגי הוא דוכן סרוגים בעבודת יד שבו תוכלו למצוא בובות, כפפות, צעיפים, כובעים, תיקים, כריות ועוד. כולם בעיצובים גיקיים בהשראת פאנדומים אהובים. 🙂
סורגת גם לפי הזמנה אישית, ניתן להזמין מראש בדף הפייסבוק: facebook.com/saroogi

Liron Fantasy Design Studio

* Fantasy Design Studio

אביזרים ותכשיטים בעבודת יד. בנוסף, תכשיטים מסדרות כמו “עד עצם היום הזה”, “על טבעי” וסרטים כמו שר הטבעות, הארי פוטר, הסיוט שלפני חג המולד, לשבור את הקרח, משחקי הכס ועוד. בקיצור, כל מה שנמצא בז’אנר הפנטזיה!

דוכן האיורים של אלכס ודני

דוכן איורים וקומיקס שמוכר פרינטים מגלויות ועד A3.

Aurore22

* Aurore22

בדוכן יהיו בובות של דמויות מעולם האנימה, המנגה והקומיקס. בנוסף יהיה מגוון של אקססוריז ועבודות יד: קלמרים, תמונות, גלויות, צעיפים ועוד. כל המוצרים עשויים בעבודת יד.
לחנות הרשת שלנו

אוישי אובנטו

* אוישי אובנטו / בתוך הקופסה

מכירת הספר “בתוך הקופסה – ספר הבנטו הראשון בישראל” שיצא בהוצאה עצמאית במימון המון. מכירת אביזרי בנטו משלימים: קופסאות, תבניות, חותכנים וקיסמים.
*בנטו=קופסאות אוכל יפניות. הדוכן אינו מוכר אוכל – רק את הקופסאות כשהן חדשות וריקות!

היקום המקביל

היקום המקביל

תארו לעצמכם שאתם חלק מהנוקמים, לומדים בהוגוורטס או לחלופין מגינים על חומות מריה, רוז וסינה מפני טיטאנים אכזריים שרוצים לאכול אתכם ואת משפחתכם. נשמע בלתי אפשרי? ממש לא! כי בדוכן “היקום המקביל” אתם יכולים להגשים חלום ולהיות חלק מהפאנדום האהוב עליכם! הדוכן נוצר בעקבות טור שבועי שהחל כפרויקט סמסטריאלי והמשיך מעבר לו.
לצפייה בטור

Total Lost logo

Total Lost

“טוטאל לוסט” נוצר על ידי מעצב הגרפי רני אטלן. בדוכן של “טוטאל לוסט” תמצאו פוסטרים אמנותיים ומקוריים, פוסטרים אלטרנטיביים של סרטים אהובים, גלויות ומדבקות מדליקות, פאנלים מעוצבים לאייפון ובובות מיוחדות, והכל בעיצוב אישי וייחודי.
בקיצור, כדאי לבוא ולבקר בדוכן. 🙂

FentiFento

מגוון עצום של תכשיטים מתוך סרטים, סדרות, משחקים ופנטזיה!

לוליטה

Hatz, Lolita & more

מוצרים מדהימים עבודת יד באופי יפני – כובעי דמויות ויצורים חמודים, קופסאות בנטו (אוכל) יפניות, בגדים וחצאיות של אופנת הלוליטה היפנית, אקססוריז ועוד! חפשו אותנו בפייסבוק (Hatz, Lolita and more) כדי לראות את המוצרים, להתעדכן במבצעים מיוחדים ועוד!

* Caturtle’s Stuff

יצירות מקוריות מגוונות בהשראת עולם הפנטזיה והאנימה – פוסטרים מציורים מקוריים, תכשיטים מעוצבים, בובות אמיגורומי סרוגות ועוד.

יוניפוקס

בדוכן תמצאו תכשיטים, כובעים וחולצות של משחקי מחשב וסדרות. בין השאר: משחקי הכס, League of Legends, דוקטור הו, מיינקראפט ועוד.

Anime Choduku

אנימה צ’ודו’קו

Anime Chūdoku アニメ中毒: דוכן מוצרי האנימה הגדול והמגוון ביותר, שפועל מאז 2009 לאורך כל השנה בכל רחבי הארץ. בדוכן מוצרי אנימה שונים ומגוונים: פיגרים, פוסטרים, מגילות קיר, כובעים, תיקים, ארנקים, קלמרים, פלאשים, כריות, שרשראות ואקססוריז נוספים, מחזיקי מפתחות וסטרפים לנייד, סיכות, קלפים, גלויות, מדבקות, משטחים לעכבר, שעונים, כיסויים לנייד, מחברת המוות, חולצות, אביזרי קוספליי ועוד ועוד! המלאי מתחדש ומשתנה!
לאתר האינטרנט
לעמוד הפייסבוק

logo

* דוכן התרומות של שיפודן ישראל ואנימה ספין!

בדוכן יימכרו במשך שלושה ימים פיגרים/שרשראות/ארנקים/דגלים/כובעים/פלאשים ועוד מרצ’נדייס של אנימה. כל הרווחים הם לקופת האתר של שיפודן ישראל וקהילת אנימה ספין!
אנימה ספין
שיפודן

קרין

KaTsa

תכשיטים ואביזרי אופנה בעבודת יד ובעיצוב אישי.

The Backyard

* The Backyard

בדוכן יהיו תכשיטים, מחזיקי מפתחות מפימו וציורים, הכל עבודת יד של פאנדומים שונים.

sharonetart

בדוכן יהיו תכשיטים, מחזיקי מפתחות מפימו וציורים, הכל עבודת יד של פאנדומים שונים.

Inku’s Artwork

הדפסים, פוסטרים וכרטיסי ברכה של יצירות קסומות פרי דמיוני, ששואבות השראה ממגוון רב של עולמות פנטזיה.

Galaxy

* הגלקסיה

הגלקסיה שמחה להתארח שוב בפסטיבל אייקון, כמו בכל שנה. במתחם הגלקסיה תוכלו למצוא מכל טוב בחנות שסובבים את נושא המדע הבדיוני, הפנטזיה והאנימה, כגון מבחר חולצות, אקססוריז ותכשיטים.

Orion

* Orion’s factory jewelry

בדוכן נמכרים תכשיטים בעבודת יד בסגנונות שונים, כגון סטימפאנק, גותי, פנטזיה ופנדומים, הכל עבודת ידי. התכשיטים כוללים שרשראות, טבעות, עגילים, צמידים וכו’.

flyingEggplant

גיל והחציל המעופף

הוליייי שיט! נעלי אולסטאר, תיקים וכובעים עם ציורים עבודת יד! איזו יד? היד של גיל (והכנף של החציל המעופף)!
הסימניות שכולם משתגעים עליהם חוזרות, יחד עם כמה חדשות! סיכות ומדבקות של חצילים, בננות ועוד פירות שלא עברו סלקציה כדי להיכתב פה! חולצות למניעת עירום חלקי! פרינטים, פוסטרים ועוד דברי אמנות!
כיף? כיף!

360 flames

360

דוכן שעוסק במכירת תכשיטי פאנדומים ומיניאטורות מבוכים ודרקונים. ב-360 אנו לא ננעלים על נושא אחד. אם יש משהו שאתם אוהבים ורוצים לראות בכנסים – אנחנו נביא אותו.

* Noam Craft

עולם של יצירה, עם פנטזיה, אנימה, קומיקס ועוד בבובות, מחזיקי מפתחות, תיקים, ארנקים, אביזרים ועוד, והכול בעבודת יד.

Splendor

* Splendour Creative

כובעים, גוגלס, קולרים ואקססוריז שונים בעבודת יד בסגנון סטימפאנק וויקטוריאני.

* יורי שקלנקו

מכירת מוצרי מדע בדיוני ופנטזיה – ד”ר הו, שר הטבעות, מלחמת הכוכבים וכדומה.

אפרת

* Besandilove

פריטי אופנה למכירה, עם אפשרות לעיצוב אישי בהתאמה. רכישה מקולקציה עונתית עיצוב אישי בהזמנה מראש.

ComiXunity

מכירה מטורפת של המון חוברות קומיקס, אוגדנים, פוקט-וולט (כיסויים לכרטיסי אשראי ותעודת זהות עשויים מחוברות קומיקס), אקשן פיגרס ועוד המון דברים מגניבים.

רוני

The Knight Who Said Knit

סריגים של כל דבר גיקי שחשבתם עליו ועוד כמה שלא. אם יש משהו שחשבתם עליו והוא לא כאן, אשמח לדעת עליו.

קלי

* ויולה וייל

דוכן ויולה וויל הוא דוכן שמתמקד בסגנון הלבוש והאקססוריז היפני והאירופי ומשלב בתוכו מוצרי אנימה ומנגה ברמה גבוהה ובמחירים נוחים.

Or Bandel

קבוצת יצירת קומיקס

קבוצת יצירת קומיקס היא חבורת יוצרים שמוציאים יצירות קומיקס מקוריות באופן עצמאי בסוגות הפנטזיה, ההומור ועוד. בין הכותרים: הפייטן, מסע בין החגים, עלילות ערן הקב”ן, חומר מגרה ועוד.

* הציקלופס

דוכן אשר ימכור סימניות ומגנטים למקרר בעיצוב ייחודי, שיעסקו בפנטזיה, מדע בדיוני, סדרות טלוויזיה כמו משחקי הכס, מנגה ואנימה ועוד.

* מכירת וקניית מג’יק

קנייה ומכירה של קלפי מג’יק בודדים במחירי סחר הוגן.

Yorogato

הם הזוג הנשוי רותם מושקוביץ (שמוכרת בעולם האינטרנט בשם Vaporotem) ויואב פלוטקין, שלוקחים ביחד את הרעיונות המטורפים שלהם מספרי הסקיצות והופכים אותם ליצירות מוחשיות מלאות צבעים וחיים!
בדוכן תמצאו הדפסים במהדורות מוגבלות, גלויות וכרטיסי ברכה, קומיקס, כריות משוגעות ועוד.

סגלית עיצובים

בדוכן תמצאו בובות סרוגות בעבודת יד שמגיעות אליכם היישר מעולמות הפנטזיה. מאולאף ועד לסניצ’ים (אם תצליחו לתפוס אחד…) ועוד המון יצורים קסומים. אם יש לכם דמות קסומה או דמיונית שתרצו אצלכם בחדר, אתם מוזמנים ליצור עמי קשר ואשתדל להעיר אותה לחיים.

Einav Hats

כובעי עינב

בדוכן שלי תוכלו למצוא שלל כובעי פליז מעוצבים! חיות, יצורים, דמויות מהפנטזיה, המדע הבדיוני ותרבות הקומיקס וכמעט כל דבר שרק אפשר – הופך אצלי לכובע. 🙂
כמו כן נמכרים בדוכן בובות מיוחדות, פלאשיז, כריות, אביזרי לבוש ובובות אמיגורומי (סרוגות), כולם נתפרים ונסרגים בעבודת יד. תופרת גם לפי הזמנות אישיות – אז אם יש לכם רעיון שלחו לי הודעה ואשמח להכין אותו עבורכם.
ניתן למצוא אותנו בדוכנים ברחבי הארץ ובחנות און ליין.

* אנימה סטור

מוצרי אנימה וגיימינג.

LoveCraft

LoveCraft

בובות וכריות פלאש גיקיות בעיצוב ואיכות גבוהה, קוביות DND, קת’ולהו ועוד הפתעות מיוחדות.

* Sam Art

בדוכן יהיו עבודות יד פאנדומיסטיות, ביניהן סימניות, חולצות, פוסטרים וכדומה.

Eila

* אילה עיצוב אופנה הוליסטי

מעצבת תלבושות אנימה ופנטזיה וקוספליי, כובעי פרווה וזאב, סטימפאנק ועוד במבחר סגנונות גם לגברים, כמו גלימות ומעילי מטריקס.עם ותק של 20 שנה בתחום.

Hagilr

* חגילר קומיקס

יוצר הקומיקס חגי גילר (“חגילר קומיקס”) חוזר לאייקון! בדוכן תוכלו להשיג את החוברת החדשה “ספינת החלל לביא” (מבוא לסדרה חדשה באותו שם שתתפרסם באינטרנט), וחוברות וספרים ישנים יותר (“דוגיסטאן”, “הנשיא הזקן מכה שנית”, “עולם, לך הביתה, אתה שיכור” ומהדורה שלישית של יקיר הפסטיבל “אימה באשכול הפיס”).

באטמן וחתולים

* באטמן וחתולים

איורים, גלויות ושאר הפתעות ברוח גיקית ושמחה, הכל מאויר בידי בעל הדוכן!

מאחורי הקיר

רום כהן הוא נער בן 13 שהוציא ספר מתח לנוער בשם “מאחורי הקיר”: ספר מתח לנוער שמגולל את סיפורה של משפחה העוברת לגור בטירה עתיקה ומשכירה חצי מהבית לדיירים. באחד הלילות מגלה מיכאל בן ה-13 שהשכנים שלהם השכירו את הבית הם רוצחים סדרתיים!

* קנבסים ועוד

תמונות קנבס, פוסטרים ועוד.

FreakShow

פריק-שואו

בדוכן אפשר לרכוש עדשות מגע קוסמטיות (לא רפואיות וללא מספר, ברישיון משרד הבריאות) מתוך מגוון של כ-300 סוגים עדשות קרייזי ועדשות גוון.
צבעי שיער קרייזי במגוון צבעים לוהטים, גירים לצביעת שיער חד-פעמית, שרשראות, עגילים טבעות ועוד מבחר פריטים פריק-שואו סטייל. נתראה. 🙂

SVAG

* SVAG

דוכן חולצות איכותיות לחברי הקהילה הגיקית. בנוסף נמכרים גם פוסטרים וכובעים.

Liya

* מריונטה

אופנה ועיצוב גרפי, שמלות וטי שרטס, ייבוא פיאות, גוגלס ומסכות – גיק שיק אורבני וסטימפאנק.

מפי טריידינג

MP trading

גן עדן לאספנים של אקשן פיגרס וגיימינג, גם נוסטלגיה וגם עכשווי. פריטים ייחודיים ומיוחדים.

יאיר אמן בלונים

מכירת ספר פנטזיה ישראלי של נערה צעירה ששמה רוז, תוך יצירת בובות הסיפור מבלונים ומשחק דמויות שטח מתוך הפנטזיה.

Mili

* התנין המחייך

דוכן התנין המחייך חוזר לאייקון ומציע ספרי אינדי עצמאיים לחברי קהילת המדע הבדיוני והפנטזיה הישראלית. בדוכן ינכחו גם הסופרים עצמם ויהיה ניתן לשוחח עמם ולקבל חתימות. לרגל אייקון, מלא הנחות ומבצעים! בואו לתמוך בספרות ישראלית עצמאית!

Kimberlina’s Jewels

דוכן תכשיטים ומוצרים פאנדומיים, חלקם בעבודת יד.

קו מחשבה

קו מחשבה

הדוכן “קו מחשבה”- חוברות קומיקס ופרינטים של אריאל טופלר.

Anime Wave

* אנימה ווייב

דוכן אנימה ווייב מציע מגוון נרחב של מוצרי אנימה וגיימינג. אצלנו תוכלו למצוא מבחר עצום של שעוני כיס, פלאשים, פיגרים, מחזיקי מפתחות, שעוני כיס, שרשראות, טבעות, ציוד משלים לקוספליי ועוד.

ריוונדל

ריוונדל

דוכן עבודות יד בהשראת עולם הפנטזיה, המדע הבדיוני, הגותיקה והסטימפאנק. ניתן למצוא בדוכן מגוון גדול של תכשיטים ולבצע הזמנות בעיצוב אישי במקום.

Candy Lenses

דוכן שמוכר מגוון אקססוריז רחב, כגון עדשות צבע, גלימות אנימה, אקססוריז לשיער (קשתות חתול, פפיונים), בובות, ביגוד ועוד. נשמח לראות אתכם!

הרמוני

צבעים של אהבה – דוכן איפור וקעקועים

הגשימו את כל החלומות הצבעוניים שלכם – אצלי תוכלו להפוך לכל דמות שתרצו, להתפנק בקעקוע זמני בהתאמה אישית ואפילו לצבוע זמנית את השיער. בואו לבקר, יהיה צבעוני.

Lihi

* Silly Lilliput / My Cheeky Creations – תכשיטים בעבודת יד

קחו הפסקה מהשגרה השוחקת ומהימים הארוכים של הפסטיבל ובואו לדוכן מלא יצירות משלל פנדומים גיקיים! בדוכן תמצאו תכשיטים, אביזרים מיוחדים, פריטים מודפסים והמון הפתעות מבית היוצר של מיכל אברהם וליהי קרני – שתי יוצרות עצמאיות עם ותק מרשים בפסטיבל אייקון (היה לנו דוכן בשנתיים האחרונות).

Mtg Isreal

כל משחקי הקלפים במקום אחד.

Nexus

Nexus

חנות ומרכז חוגים בראשון לציון, שמתעסק בתחום הפנטזיה ומשחקי תפקידים. ממבוכים ודרקונים לקלפי מג’יק, פוקימון ויוגיהו. אז בואו למצוא אותנו!

ממותה

ממותה

בדוכן ממותה תמצאו חרבות, גרזנים, מטות, קשתות, רומחים ועוד, בעבודת יד ממתכת ועץ.
בנוסף, בקבוקי שיקויים, גלימות, מיני מכונות מצור ועבודות יד נוספות מעולמות הפנטזיה והמדע הבדיוני, ולצד זה ספלים, סיכות ושעונים מודפסים בעיצובים ייחודיים, תכשיטים, מחזיקי מפתחות,. דמויות דרקונים, פיות, יצורי מיתולוגיה ועוד.

שימי ווייס

Something for everyone! We sell Jewelry, Toys, Stuffed Animals and Hats! UNBEATABLE prices!

b_card_pinot_shtantz

* תעתועים – Tatooim

יש לי מוצר בשם Tatooim/תעתועים – קעקועים זמניים. אלו מדבקות מאוירות מהממות, ענקיות, בינוניות וקטנות, שנראות כמו קעקועים אמיתיים. איורים מדהימים ואפילו קצת גותיים שתפורים לאירועי פנטזיה מהסוג הזה.
בדוכן המתעתעת תוכלו לקבל שירות הדבקה אישי וגם לקחת הביתה להדביק לאירוע מסוים. הקעקועים נשארים על הגוף עד שבוע – תלוי בגודלם ובסוג העור, ונראים ממש אמיתיים.
כל התעתועים לא נעשו מחומרים שנוסו על בעלי חיים. (בעלת המותג מטורפת על חיות ולכן הנושא הזה חשוב לה באופן אישי).

* Fedoraharp Lacquer

I draw nail art on customers with nerdy themes (like Superman/Batman/Star Trek) and I sell handmade nail polish, also nerdy themed (like TARDIS blue and Harry Potter house colors).

Tomer

תומר פוסטרים

הפוסטרים הרשמיים החדשים ביותר – כל הסרטים, הסדרות, הדמויות, משחקי המחשב ועוד.

בטמן לוי

בטמן לוי

שלגי הוצאה לאור

שלגי קומיקס, בשיתוף עם מושיק גולסט, מגיעים עם כל החוברות, האוגדנים והמוצרים שיש לנו, קומיקס בעברית ובאנגלית והרומן הגרפי החדש של מושיק גולסט “עושה שלום”!

UZ GILI

עוץ

למכירה ספרי הוצאת הספרים של גילי בר-הלל: “עוגות בחלל”, “יום סמק הגדול”, סדרת ספרי עוץ של פרנק באום וכמה הפתעות.

EvilSun

Evil Sun Productions

קבוצת יוצרים שפועלת ללא מטרת רווח על מנת לקדם תכני מדע בדיוני ופנטזיה ישראליים.
בדוכן יימכרו די-וי-דיים של סרט הפנטזיה “הרועה האחרון”, לצד מרצ’נדייז נוסף של הסרט ושל סרט המדע הבדיוני “צלילה חופשית”.

Diego Comics Logo-01

DieGo Comics Publishing

הוצאת דיאגו היא הוצאה עצמאית שפועלת בלונדון מאז 2012. ההוצאה הוקמה במטרה לגלות את הקולות היצירתיים שלא נשמעים ואת יצירות המופת שנמצאות סביבנו אך אינן זוכות להיראות. ההוצאה שואפת ליצור מבחר של יצירות פנטסיה בעולם של ענקי הוצאה לאור, שבשל גודלם והעדפותיהם הכלכליות מאבדים לעתים קרובות את הקשר עם התמצית האמיתית של הפליאה שמגדירה את הז’אנרים החביבים עלינו. כהוצאה צעירה הצועדת עם הזמן, כל פרסומי ההוצאה זמינים הן בפורמט מודפס והן בפורמט דיגיטלי.

אמא”י – ארגון מנגה ואנימה בישראל

בדוכן יהיה ניתן לקבל מידע על הפרויקטים השונים שהארגון מוביל, וכן להירשם ולחדש חברות במועדון אמא”י.
פרטים נוספים באתר אמא”י.

2Dmusical

דוכן המחזמר של 2Dmusical, הפקת מקור בנושא אנימה ומאנגה, מזאנר הקומדיה והנונסנס שעתידה לעלות בכאמי 2016.

Y musical

דוכן התרמות למחזמר “איפה חותמים?” שמפיקה קבוצת Y Musical. המחזמר יעלה במהלך 2016 בכנס הארוקון. המטרה היא לצבור סכום תרומה גדול על מנת שנוכל להביא את ההצגה למקום מכובד ולשפר את החוויה של הצופים.

Cartoonish

בדוכן תוכלו למצוא מגנטים שצייר ניר שחרור, היישר מתוך עמוד הקומיקס Cartoonish, ועוד הפתעות.