פסטיבל אייקון 2015

facebook

facebook

youtube

twitter

חסויות

הפסטיבל בחסות:

mofaim logo NEW colors

המחלקה למופעים – עיריית תל-אביב – יפו

TEALAVIV-IRIA

 

Monkey Time

Monkeytime_Logo

מוח

משחקים וחושבים

הממלכה

The Kingdom-Logo Final-1

הקוביה

1932234_734776203220274_527900787_n

הספרייה הפנטסטית

Fantastic Library - Logo - Colors

Geektime

geektime

 

Get Books

get_books_logo

 

שיתופי פעולה ומתן חסות לפסטיבל

למידע על מתן חסות ושיתופי פעולה אנא צרו קשר בכתובת partners@iconfestival.org.il.

פסטיבל אייקון הקרוב יתקיים בין ה-29 בספטמבר ל-1 באוקטובר 2015, חול המועד סוכות.

 

החשיפה של “אייקון”

מעל 7,500 עוקבים בפייסבוק. 15,000 צפיות בממוצע לכל פוסט.

מעל 1,000 כניסות ביום לאתר הפסטיבל במהלך המכירה המוקדמת.

מעל 2,000 רשומים לרשימות התפוצה של העמותות המפיקות את הפסטיבל

סיקור תקשורתי במגוון אתרים.

הפסטיבל מקבל חשיפה באמצעות דיוור פרסומי למעל 20 אלף איש, ביניהם מנויי כרטיס ההנחות התל-אביבי דיגיתל ומנויי סינמטק תל-אביב.

 

קידום מוצרים ושירותים במסגרת הפסטיבל

לרשותכם מבחר אפשרויות חשיפה במסגרות שונות טרם הפסטיבל ובמהלכו. ניתן לשלב כל אחד מאלה ולבנות חבילת פרסום ההולמת את הצרכים והתקציב שלכם. למידע נוסף ולבירור לגבי העלויות, אנא צרו קשר בכתובת partners@iconfestival.org.il.

  • אירועי השקה למוצרים רלוונטיים לקהל היעד – משחקי קופסה, ספרים, משחקי קונסולה ועוד.
  • מודעת צבע של חצי עמוד / שליש עמוד A5 בתוכניה המודפסת (קטלוג אירועי הפסטיבל שמופץ במהלכו).
  • באנר באתר האינטרנט של פסטיבל אייקון.
  • שקופית כניסת קהל / סרטון פרסומת לפני אירועים מרכזיים בפסטיבל (באולם הראשי מעל 300 צופים).
  • הצבת רול-אפ במתחם הפסטיבל.
  • הפצת פלייר במהלך הפסטיבל באמצעות דייל / במודיעין הפסטיבל.
  • חלוקת חומרים לקהל באולמות.
  • חבילת אירוח ללקוחות או עובדי החברה.
  • דוכן למכירת מוצרים או שטח להפעלת מתחם קידום מכירות חוויתי, כולל חיבור לחשמל.
  • פעילות פייסבוק ממותגת סביב המוצר / השירות שלכם.
  • שילוב פרסומת בניוזלטר האגודה למדע בדיוני ולפנטסיה אשר יופץ מספר שבועות טרם הפסטיבל.
  • פרסום בדף נותני החסות באתר הפסטיבל ובאזור נותני החסות בתוכניה המודפסת של הפסטיבל.